וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט הודיעה על החתמתו של ליאור רפאלוב לשנתיים, אנטוורפן כועסת

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 21:27

הקשר שחוגג יום הולדת 35, עובר לתחנה השלישית שלו בבלגיה. המנהל הספורטיבי: "כולם מודעים לאיכויות של ליאור". אנטוורפן הגיבה: "התזמון בלתי אפשרי! זו פגיעה בערכי השוויון והספורט". שער ניצחון לגיא אסולין במדי קרמה

תקציר: מוסקרון - אנטוורפן 3:2, בישול נהדר לליאור רפאלוב/ספורט 1

אנדרלכט אישרה הערב (שני) את הפרסומים המוקדמים יותר בנוגע לליאור רפאלוב והודיעה שהקשר הישראלי חתם אצלה לשנתיים הבאות ויעבור אליה החל מעונת 2021/2. רפאלוב, שחוגג ממש היום את יום הולדתו ה-35 וכבש העונה 14 שערים בכל המסגרות, יגיע לתחנה השלישית שלו בבלגיה אחרי שבעבר שיחק בקלאב ברוז' והיום משחק באנטוורפן ולמעשה מצטרף אל מועדון הפאר של בלגיה ולקבוצה שזכתה באליפות 34 פעמים.

המנהל המקצועי של אנדרלכט פטר ורבקה אמר: "כולם מודעים לאיכויות של ליאור וזה ברור שהן מה שאנחנו מחפשים במועדון. הודות לניסיון שלו, אבל גם בזכות הדרייב והמקצוענות שלו, הוא מישהו שיכול להפוך את השחקנים הצעירים שלנו לטובים יותר במגרש ומחוצה לו. במובן הזה ליאור יכול להאיץ את תהליך ההתפתחות של השחקנים האלה וגם כמובן להיות משמעותי מאוד מבחינת שערים ובישולים".

רפאלוב משחק בבלגיה מקיץ 2011. הוא לבש את מדי קלאב ברוז' במשך שבע שנים ולאחר מכן הצטרף לאנטוורפן. בינואר האחרון זכה ב"נעל הזהב" - תואר שחקן השנה בבלגיה בשנת 2020. ב-10 השנים שלו בבלגיה, הוא רשם 269 משחקי ליגה, 71 שערים ו-61 בישולים. הוא זכה בתקופה הזו בשתי אליפויות וגביע עם ברוז' ובגביע עם אנטוורפן.

אנדרלכט הוא המועדון הגדול ביותר בבלגיה. הקבוצה זכתה ב-34 אליפויות (קלאב ברוז' במקום השני עם 16), 9 גביעים, גביע אופ"א ושני גביעי אירופה למחזיקות גביע. מאמן הקבוצה הוא וינסנט קומפאני, שמונה לתפקיד מאמן-שחקן בשנה שעברה ובקיץ תלה סופית את הנעליים בתום קריירה מפוארת.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
הקריירה המזהירה תימשך בבירת בלגיה. רפאלוב/רויטרס

באנטוורפן לא אהבו את ההודעה של אנדרלכט, ופרסמו תגובה רשמית: "העובדה שליאור בחר להתעלם מהצעתנו להאריך את החוזה ובחר באתגר אחר, היא חלק מהכדורגל ועלינו לקבל אותה. לעומת זאת, השמועות והדיווחים בשבועות האחרונים, וההודעה הרשמית ערב פלייאוף האליפות בו מתחרות שתי הקבוצות, היא בלתי אפשרית! אנו מביעים חרטה על דרך הפעולה הזו שמנסה להזיק למועדון שלנו ופוגעת בערכי השוויון והספורטיביות. אנטוורפן וליאור שמו אחד את השני על המפה בשלוש השנים האחרונות, ואנחנו נישאר אסירי תודה לו על כך. אנחנו רוצים לנקות את השולחן לקראת ששת המשחקים שנותרו".

עוד בוואלה!

ליאור רפאלוב זכה בנעל הזהב בבלגיה: "אני גאה, זה משמעותי עבורי"

לכתבה המלאה

* גיא אסולין כבש שער ניצחון בדקה ה-94 והעניק לקרמה 0:1 על קזאטזה בליגה הרביעית באיטליה.

* דור מיכה שיחק הערב 68 דקות בהרכב אנורתוזיס פמגוסטה, שהפסידה 2:0 בבית לאולימפיאקוס ניקוסיה ונותרה ללא ניצחון בפלייאוף העליון בקפריסין. אסף צור נותר על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully