וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קדוש: "ההגנה של הפועל חיפה השנה הייתה קטסטרופה"

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 19:26

השוער התראיין ל-103fm אחרי הניצחון על בני סכנין: "היו הרבה מאוד מרכיבים שגרמו לכמות השערים הגבוהה שספגנו העונה. ההגנה היא חלק ממשחק קבוצתי"

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

שוער הפועל חיפה, רן קדוש, התראיין הערב (ראשון) לתכנית הספורט של 103fm, כ-24 שעות אחרי הניצחון החשוב של קבוצתו 0:1 על בני סכנין אתמול. "ההגנה של הפועל חיפה השנה הייתה קטסטרופה", אמר השוער, "היו הרבה מאוד מרכיבים שגרמו לכמות השערים הגבוהה שספגנו העונה. ההגנה היא חלק ממשחק קבוצתי. זה לא רק ההגנה, אי אפשר להצביע על חלק אחד ספציפי".

שוער הפועל חיפה רן קדוש. מאור אלקסלסי
עדיין לא חתום לעונה הבאה. קדוש/מאור אלקסלסי

השוער הוסיף: "ראינו מצבים אחרים בהם דברים לא הסתדרו בעבור קבוצות שהיו אמורות להתמודד בפלייאוף עליון, לפעמים זה חוסר מזל, כשנכנסים ללופים כאלה לא תמיד קל לצאת מהם. גם עכשיו, עדיין אי אפשר לדעת בוודאות מי תרד ליגה. אני שמח שהצלחנו לנצח אתמול, עוד לא הבטחנו סופית את ההישארות שלנו אבל זה כמעט סופי. אנחנו מקווים לסיים עם זה כמה שיותר מהר, כדי להתחיל להתכונן לעונה הבאה בראש שקט".

בהמשך, התייחס קדוש לתחילת העונה שלו בהפועל חיפה בתור שוער מחליף, עד שהפך לשוער ראשון. "מאז שירדתי ליגה עם הפועל כפר סבא לא הצלחתי למצוא את המקום שלי כשוער ראשון בליגת העל. לא הייתה קבוצה שהייתה מוכנה ללכת איתי, ואני לא רציתי לרדת לליגה הלאומית, העדפתי להישאר בליגת העל ולהילחם על המקום שלי. לקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר ההזדמנות הגיעה".

ומה צופן העתיד בעבור קדוש? "עדיין אין לי חוזה לעונה הבאה", הוא גילה. "אני מאמין שכשנבטיח את ההישארות שלנו בליגת העל, נתחיל לדבר על העונה הבאה".

עוד בוואלה!

הפועל חיפה מתלבטת אם להשאיר את ויליאם אגאדה, חמישה שחקני הגנה חדשים יגיעו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully