וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתלבטת אם להשאיר את ויליאם אגאדה, חמישה שחקני הגנה חדשים יגיעו

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 9:57

הפועל ירושלים מקווה שהאדומים מהכרמל לא יממשו את אופציית הרכישה של החלוץ הניגרי, שעומדת על 750 אלף שקל. עאיד חבשי יחצה את הכביש?

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

אנחת רווחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון על בני סכנין (0:1) שמשאיר כמעט סופית את הקבוצה של יואב כץ בליגת העל עונה נוספת. בחיפה העבירו ביקורת על ההחמצות הרבות אך היו מאושרים שלמרות זאת הצליחו לשמור על רשת נקייה ולרשום ניצחון חשוב. מי שזכה למחמאות גדולות היה רן קדוש שהציל כמה פעמים את הקבוצה מספיגה ודאית.

גם חנן ממן זוכה למחמאות בעיקר על העובדה שהוא ממשיך לשחק פצוע ולא מוכן לסיים את העונה כפי שהרופאים ממליצים לו עד שהקבוצה תבטיח את ההישארות בליגה. אלישע לוי יישאר כמובן לעונה נוספת כאשר ההישארות תובטח ויתחיל לתכנן את העונה הבאה.

שחקן בני סכנין מארון גנטוס מול שחקן הפועל חיפה, וויליאם אגאדה. מאור אלקסלסי
ימשיך? וויליאם אגאדה/מאור אלקסלסי

בחיפה יצטרכו לקבל החלטה לגבי ויליאם אגאדה. לוי היה רוצה לראות אותו ממשיך, אך גורמים בחיפה משוכנעים שהמחיר של כרטיסו מהפועל ירושלים גבוה מדי. על פי גורמים המעורים בפרטים מחירו של אגאדה עומד על 750 אלף שקל, אך בהפועל חיפה מכחישים וטוענים שמדובר בסכום גבוה יותר. בקבוצה מהלאומית מחכים לראות מה יעשו בחיפה וגורמים במועדון הירושלמי אמרו שיש תקווה גדולה שחיפה לא תממש את האופצייה והשחקן ישחק בירושלים בעונה הבאה כשיעלו לליגת העל.

בנוסף בחיפה יתחזקו בשחקני הגנה כאשר לפי גורמים במועדון יגיעו לא פחות מחמישה שחקני הגנה חדשים. בקבוצה היו רוצים לראות את עאיד חבשי מגיע אך יודעים שיהיה מדובר במשימה לא פשוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully