וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 את שטוטגרט, האליפות של באיירן נדחתה

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 21:06

האידרה (46) ופורסברג (67 בפנדל) כבשו וסידרו לשוורים ניצחון ראשון אחרי שני משחקים. הבטחת האליפות של הבווארים נדחתה. חמישייה קלילה לגלדבאך

תקציר: ר.ב. לייפציג - שטוטגרט 0:2/ספורט1

המחזור ה-31 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. ר.ב. לייפציג דחתה את חגיגות האליפות של באיירן מינכן כשניצחה 0:2 את שטוטגרט. בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:5 את ארמיניה בילפלד המסובכת בתחתית.

שחקני ר.ב. לייפציג. רויטרס
חזרו לנצח. שחקני לייפציג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - שטוטגרט 0:2

השוורים ידעו שהפסד שלהם יבטיח מתמטית את האליפות של באיירן מינכן וגם תיקו יסגור סופית את הסיפור. אז ר.ב. לייפציג הצליחה לדחות את החגיגה של באיירן לפחות עד המחזור הבא כשחזרה לנצח אחרי שני משחקים נטולי ניצחון. נאירו אחמאדה הורחק אצל האורחת כבר בדקה ה-14 ואפשר ללייפציג להפעיל לחץ כבד. אמאדו האידרה סידר למארחת את השער הראשון עם נגיחה יפה בדקה ה-46 אחרי בישול של דני אומלו וקבע 0:1. אמיל פורסברג כבש את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-67.

ברל אמבולו שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג שער. DeFodi Images, GettyImages
חגג צמד. ברל אמבולו/GettyImages, DeFodi Images

בורוסיה מנשנגלדבאך - ארמיניה בילפלד 0:5

אחרי ה-0:4 הביתי לרשת פרנקפורט, הסייחים הוסיפו חמישייה והם עדיין במאבק על הכרטיסים לאירופה. ארמיניה בילפלד קרסה דווקא אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, והיא רק נקודה מעל המקום המוביל למבחנים. שטפן ליינר בישל לברל אמבולו בדקה השישית, מרכוס תוראם הוסיף בחלוף תשע דקות ובדקה ה-18 גם רמי בנסבאיני הצטרף לחגיגה עם פנדל. אמבולו השלים צמד בדקה ה-69 והמחליף אלסאן פלאה חתם שש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully