וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר ומולר מאוכזבים מההתנהלות של באיירן מינכן, האנזי פליק יגיע ליובנטוס?

באיירן מתקרבת לעוד אליפות בגרמניה, אבל השחקנים ממורמרים בעקבות העזיבה המסתמנת של המאמן. "בילד": "יובה שולחת לו מסרים"

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 3:2/ספורט 2

באיירן מינכן מתקרבת בצעדי ענק לאליפות תשיעית ברציפות, אבל עסוקה בימים האחרונים בעיקר בפרשיית העזיבה המסתמנת של האנזי פליק. המאמן שהסתכסך עם המנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ', ראה את שחקניו מנצחים אמש (שלישי) 0:2 את באייר לברקוזן משערים של תומאס מולר ויוזואה קימיש, ויודע שניצחון בשבת מול מיינץ יכתיר אותם רשמית, ויאפשר לו לעזוב את הקבוצה בקיץ עם עוד הישג נאה.

אבל חדר ההלבשה של באיירן לא מקבל את המצב בשוויון נפש. לפי "בילד", שחקני הקבוצה תומכים באופן גורף בפליק. כמו כן, השחקנים הוותיקים בראשות תומאס מולר ומנואל נוייר חשים אכזבה מההתנהלות של המועדון סביב פליק ובטוחים שאפשר היה להרגיע את הרוחות ולמנוע מפליק לעזוב לפני תום חוזהו בקיץ 2023.

שחקני באיירן מינכן תומס מולר, ג'מאל מוסיאלה עם המאמן האנזי פליק. Christof Stache, GettyImages
גם האליפות שבדרך לא מרגיעה את המתח. מולר ומוסיאלה עם פליק, אמש/GettyImages, Christof Stache

לאון גורצקה התייחס אמש אחרי הניצחון לעזיבה המסתמנת של פליק ואמר ש"ברור שכולנו עצובים מזה. הייתה לנו תקופה מיוחדת יחד, ויחד איתו חדר ההלבשה היה מאוחד ואיתן. במובן מסוים, אנחנו רוצים לסיים את העונה חזק בעיקר בשבילו".

יוזואה קימיש הוסיף ש"אני מקווה מאוד שהאנזי יקבל את נבחרת גרמניה", לאור הדיווחים שהוא המועמד המוביל להחליף את יואכים לב אחרי היורו. יחד עם זאת, ב"בילד" לא משוכנעים שפליק מעוניין במשרה של הנבחרת. לפי דיווח, הוא שוקל בחיוב להתמנות למאמן יובנטוס בקיץ, אחרי שהקבוצה גיששה אצלו ובדקה אפשרות שיחליף את אנדראה פירלו בקיץ. פירלו חתום לעונה הבאה, אבל לאור ההישגים של הגברת הזקנה, ספק רב אם ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully