וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגרש הביתי שלו: רפאל נדאל זכה בטורניר ברצלונה אחרי ניצחון על ציציפאס

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 21:09

הספרדי המדורג שלישי השלים זכייה 12 בטורניר (מתוך 12 גמרים) עם ניצחון קשה על היווני 4:6, 7:6, 5:7 במגרש הקרוי על שמו. מתאו ברטיני זכה בטורניר בלגרד אחרי ניצחון בגמר על אסלן קראצב

תקציר: אשלי בארטי - ארינה סבאלנקה 6:3, 0:6, 3:6/ספורט1
רפאל נדאל טניסאי. Joan Monfort, AP
איזה ווינר. רפאל נדאל/AP, Joan Monfort

רפאל נדאל זכה הערב (ראשון) בטורניר ברצלונה אחרי ניצחון קשה במשחק הגמר על סטפנוס ציציפאס 4:6, 7:6, 5:7. השור הספרדי, שניצח בחצי הגמר את פאבלו קרניו בוסטה, התקשה יותר מול היווני המדורג חמישי בשחזור של הגמר ב-2018, אבל שרד מותחן של שלוש שעות ו-40 דקות וזכה בטורניר בפעם ה-12 בקריירה מתוך 12 גמרים אליהם העפיל.

המשחק נפתח לא טוב עבור נדאל, שנשבר כבר בהגשה השנייה שלו, אבל שבר בחזרה ל-4:4 ואז השיג עוד שבירה קריטית ל-4:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה שני הטניסאים השיגו שבירה אחת וציציפאס ניצח 6:8 בשובר השוויון. המערכה השלישית והמכרעת הייתה צמודה ומורטת עצבים, אבל נדאל עם עצבי הברזל השיג שבירה קריטית ל-5:6 וניצח את המערכה והמשחק כולו.

* מתאו ברטיני, האיטלקי המדורג 10 בעולם, זכה היום בטורניר בלגרד אחרי שניצח בגמר את אסלן קראצב 1:6, 6:3, 6:7. הרוסי הגיע למשחק הזה כפייבוריט ובמומנטום גדול אחרי שהדהים את דג'וקוביץ' המקומי בחצי הגמר, אבל לא הופיע במיוחד לפתיחת המשחק הזה והובס במערכה הראשונה. שבירה אחת הספיקה לקראצב לנצח את המערכה השנייה, אבל הרוסי קרס בשובר השוויון של המערכה המכרעת והפסיד 7:0 בדרך להפסד במשחק כולו בתוך כשעתיים וחצי.

אשלי בארטי טניסאית אוסטרלית. רויטרס
תואר 11 בקריירה. בארטי/רויטרס

אשלי בארטי האוסטרלית זכתה מוקדם יותר היום בטורניר שטוטגרט. המדורגת מספר אחת בעולם חזרה בפעם השנייה ברציפות מפיגור מערכה וניצחה 6:3, 0:6, 3:6 את ארינה סבאלנקה הבלארוסית, שמדורגת שביעית בעולם.

בארטי, שחגגה אתמול את יום הולדתה ה-25, זכתה בתואר השלישי שלה השנה וה-11 בסך הכול. היא זכתה בתחילת השנה בטורניר מלבורן ובמיאמי ועכשיו השלימה זכייה בעוד תואר גדול. זה היה המפגש השביעי בין השתיים ועכשיו בארטי מובילה 3:4 אחרי שניצחה את סבאלנקה ברבע הגמר בדרך לזכייה בטורניר מיאמי מוקדם יותר השנה. גם אז זה הלך קשה ובארטי נזקקה לשלוש מערכות כדי לנצח 4:6, 7:6 (5), 3:6. סבאלנקה פספסה הזדמנות לזכות בתואר העשירי בקריירה ושני השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully