וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי מדבדב זכה במדליית הכסף באליפות אירופה בהתעמלות

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 16:20

הישראלי שוב עשה כבוד גדול לספורט הישראלי כששחזר את ההישג המרשים שלו מ-2019 וסיים שני בתרגיל הקפיצות בבאזל. למרות זאת, טרם השיג את הקריטריון האולימפי ויצטרך זהב בגביע העולם בדוחא: "ציפיתי לזכות כאן בזהב"

המתעמל הישראלי אנדריי מדבדב. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
סגן אלוף אירופה בפעם השנייה. אנדריי מדבדב/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

שנתיים אחרי שזכה במדליית הכסף בתרגיל הקפיצות באליפות אירופה 2019 בשצ'צ'ין שבפולין, שיחזר היום (ראשון) אנדריי מדבדב את ההישג הנהדר כשקטף שוב את תואר סגן אלוף אירופה, בתחרות שנערכת בבאזל. המתעמל הישראלי רשם שתי קפיצות מצוינות עליהן קיבל ציון ממוצע של 14.658 (הראשונה בציון 14.633, השנייה בציון 14.683) בדרגת קושי 5.6, והתברג שני בפודיום אחרי האוקראיני איגור רדיבילור, שקיבל 14.716 נקודות.

מדבדב הקדים את הבריטי גיארני רגיני מורן שקיבל 14.583 נקודות וזכה במדליית הארד, ואת הבלארוסי יאחור שארמקו שנדחק מחוץ לפודיום עם ציון של 14.549 נקודות. ביום חמישי רשם מדבדב בשלב המוקדמות שתי קפיצות עם ציון ממוצע של 14.666 נקודות (14.766 קפיצה ראשונה, 14.6 קפיצה שניה) ועלה לגמר כשהוא מדורג ראשון.

המתעמל הישראלי אנדריי מדבדב. רויטרס
שוב עשה את זה. אנדריי מדבדב/רויטרס

למרות השגת המדליה, מדבדב עדיין לא הבטיח קריטריון אולימפי. המתעמל הישראלי יזדקק כעת למדליית זהב בגביע העולם בדוחא בעוד כחודש וחצי כדי לזכות בכרטיס לטוקיו. "אני בתקופה הטובה בקריירה שלי ולכן ציפיתי לזכות כאן בזהב", אמר לוואלה! ספורט. "החברים כאן אומרים שהשיפוט היה קצת אוהד את האוקראיני, אבל אני מעדיף להתעלם ולהסתכל קדימה כדי לעשות את הקריטריון בתחרות הבאה".

על השיפור ביכולתו אמר מדבדב: "ניצלתי את הקורונה לעשות קצת שינויים והתאמות באימונים שלי ובהכנה לתחרויות ואני מרגיש כעת בשיא שלי. אני מאמין גדול ביכולת שלי להצליח בקפיצות גם בעתיד".

עוד בוואלה!

בחמישי: דולגופיאט ומיאקינין לא הצליחו להעפיל לגמר

לכתבה המלאה
המתעמל הישראלי אנדריי מדבדב עם מדליית הכסף באליפות אירופה. רויטרס
חזר לפודיום. טקס המדליות של אנדריי מדבדב/רויטרס

ארטיום דולגופיאט, אלוף אירופה בקרקע לשנת 2020, לא העפיל לגמר על המכשיר לאחר נפילה בנחיתה בפס הראשון. גם המתעמל אלכס מיאקינין, זוכה מדליית הארד במתח באליפות אירופה 2020, לא העפיל לגמר על המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully