וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: אנדריי מדבדב עלה לגמר אליפות אירופה במכשיר הקפיצות

22.4.2021 / 21:35

הישראלי קיבל ציון ממוצע של 14.666 נקודות על שתי הקפיצות שלו וסיים ראשון במוקדמות. דולגופיאט ומיאקינין לא הצליחו להעפיל לגמר

אנדריי מדבדב מתעמל ישראלי. לילך וייס רוזנברג
שלב מוקדמות מצוין. מדבדב/לילך וייס רוזנברג

אנדריי מדבדב העפיל היום (רביעי) לגמר אליפות אירופה במכשיר הקפיצות. המתעמל הישראלי ביצע שתי קפיצות מצוינות בשלב המוקדמות עליהן קיבל ציון ממוצע של 14.666 נקודות (14.766 קפיצה ראשונה, 14.6 קפיצה שניה) ועלה לגמר כשהוא מדורג ראשון.

ארטיום דולגופיאט, אלוף אירופה בקרקע לשנת 2020, לא העפיל לגמר על המכשיר לאחר נפילה בנחיתה בפס הראשון. גם המתעמל אלכס מיאקינין, זוכה מדליית הארד במתח באליפות אירופה 2020, לא העפיל הערב לגמר על המכשיר.

מישה סורוקין ביצע תחרות קרב-רב מוקדם יותר היום וסיים עם סך של 76.798. רון פיאטוב ביצע גם הוא תחרות מלאה אך בתרגיל האחרון, הקפיצות, נפצע ופונה לקבלת לטיפול מיידי.

"אנו מברכים את אנדריי על ההעפלה לגמר ושמחים לראות שעבודתו הקשה נשאה פרי", אמרו באיגוד ההתעמלות. "אנו גאים בכל המתעמלים והמאמנים שלנו, שמביאים גאווה ענקית למדינה כבר שנים רבות. בענף ההתעמלות כל תחרות מתחילה מאפס, ולמרות חודשים על גבי חודשים של הכנות לתחרות, כל שגיאה עלולה לעלות בהעפלה לגמר. זהו הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully