וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול של קלופ ממשיכה לקרוס בדקות האחרונות: "לא מגיע לנו להיות בליגת האלופות"

אחרי שספגה שוויון ברגעי הסיום פעמיים תוך חמישה ימים, הנתונים מראים: השערים שליברפול ספגה ברבע השעה האחרונה הרסו לה את העונה. קלופ מודה: התיקו מול ניוקאסל "הוא כמו הפסד"

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 1:1/ספורט1

יורגן קלופ מודה שהתיקו אתמול (שבת) של ליברפול מול ניוקאסל (1:1) הוא כמו הפסד עבור הקבוצה, כשאיבוד הנקודות היקרות פוגע מאוד בסיכוייה להעפיל לליגת האלופות לעונה הבאה מהטופ-4. ליברפול הוליכה משער של מוחמד סלאח, אבל החמיצה לא מעט הזדמנויות להגדיל את התוצאה ולגמור את המשחק, וכמו לא פעם העונה - נכנעה בדקות הסיום וספגה שער במהלך האחרון כאשר קאלום ווילסון השווה.

"אני לא חושב שאפשר לייצר יותר הזדמנויות, או הזדמנויות טובות יותר, ממה שייצרנו היום", אמר קלופ אחרי המשחק, "לא שיחקנו מספיק, זה לא מסובך. השארנו אותם במשחק". ניוקאסל כבר השוותה בזמן הפציעות, השער שלה נפסל, ליברפול נשמה לרווחה, ובכל זאת ניוקאסל הצליחה לכבוש שוב. "לא ניצלנו את המתנה שקיבלנו", אמר קלופ על פסילת השער, "נתנו להם עוד הזדמנות, זה לא הגיוני".

שחקני ליברפול מאוכזבים, במרכז ג'יימס מילנר. רויטרס
הווינרית הנחושה הפכה לקבוצה עם רגליים רועדות? ליברפול/רויטרס

מול ניוקאסל היא בעטה 21 פעמים לשער, החזיקה בכדור 68 אחוז מהזמן, הוליכה 92 דקות, ועדיין לא ניצחה. למה האלופה לא מצליחה לסגור משחקים? "למה זה קורה, אני לא יודע", אמר קלופ, "אנחנו פשוט חייבים לשמור על הכדור. בדרך מסוימת, אנחנו לא נלחמים מספיק.

"זאת נקודה, אבל היא כמו הפסד. טופ-4? אם זה מגיע לך, זה מגיע לך. היום לא ראיתי שמגיע לנו לשחק בליגת האלופות". כרגע ווסטהאם וצ'לסי מקדימות את ליברפול, שרק במקום השישי. האלופה היוצאת יודעת שהיא תהיה חייבת לנצח בחמשת המשחקים שנותרו לה כדי לשמור על סיכוי להעפיל לצ'מפיונס ליג, מפעל בו זכתה ב-2019. וביום ראשון הבא: ליברפול יוצאת לאולד טראפורד.

עוד בוואלה!

אנגליה: 0:1 חשוב לצ'לסי על ווסטהאם, ליברפול ספגה בדקה ה-95 והיא עדיין מחוץ לטופ 4

לכתבה המלאה
נתוני הספיגה של ליברפול בדקות האחרונות. thisisanfield, צילום מסך
נתוני הספיגה של ליברפול בדקות האחרונות/צילום מסך, thisisanfield

הבעיה היא שליברפול העונה מפגינה רוך לא אופייני, מה שמתבטא בנתוני הספיגה שלה ב-15 הדקות האחרונות. גם במשחק הקודם שלה ליברפול הוליכה, אבל ספגה מרגלי לידס שער שוויון בדקה ה-87. סך הכול ליברפול ספגה העונה 14 (!) שערים ברבע השעה האחרונה - כמעט 36 אחוז מהשערים שספגה בסך הכל - כמות שעלתה לה באיבוד של 16 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully