וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה לשמוע מה התוכניות של זוסמן: "בינתיים שמענו רק שמועות"

25.4.2021 / 9:00

אחרי הניצחון על מכבי חיפה, הצהובים ייכנסו למו"מ עם הגארד שמסיים חוזה וקיבל מחמאות על הקאמבק: "הוא חזר לקצב". קלויארו שיצא מהקפאה הצטיין וקיבל שבחים, אבל בקבוצה מודאגים מהיכולת הפושרת: "נראה שאנחנו מגיעים לא טוב לרגעי ההכרעה של העונה"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. מאור אלקסלסי
רגעי ההכרעה בישראל מתקרבים, והקבוצה מקרטעת. ספרופולוס/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב חזרה אמש (שבת) למסלול הניצחונות בליגת העל עם ניצחון 78:82 קשה ברוממה על מכבי חיפה המדורגת מתחת לקו האדום. בזכות הניצחון פתחו הצהובים פער של יותר משני משחקים מהמקום השני בטבלה, והם ייכנסו לבית העליון עם פער משמעותי לקראת הבטחת המקום הראשון לפני הפלייאוף.

למרות הניצחון, בקבוצה היו רחוקים מלהיות מרוצים מהיכולת. הקבוצה של יאניס ספרופולוס שמטה יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה ופיגרה לקראת שלבי ההכרעה מול היריבה מהתחתית, כשרק התעלות של סקוטי ווילבקין ברגעי ההכרעה מנעה מהם מבוכה גדולה.

"אם המשחק בגלבוע לא הדליק נורות אדומות, אז אחרי המשחק הזה כבר אין ספק - יש לנו בעיה בנקודת הזמן הזאת", אמר אחד מאנשי מכבי בסיום. "יש יותר מדי שחקנים לא בקצב, משהו במשחק לא זורם ונראה שאנחנו מגיעים לא טוב לשלבי ההכרעה של העונה. גמר הגביע מעבר לפינה וגם הפלייאוף, חייבים להעלות הילוך שוב".

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
לאן מועדות פניו? יובל זוסמן/דני מרון

עיקרי הדברים

  • מכבי תל אביב תיכנס למו"מ עם יובל זוסמן, שספק אם יישאר: "בינתיים שמענו רק שמועות"
  • בקבוצה החמיאו לאנג'לו קלויארו שיצא מהקפאה של חודשיים והצטיין בניצחון על מכבי חיפה
  • יחד עם זאת, בקבוצה מודאגים מהיכולת הפושרת: "יותר מדי שחקנים לא בקצב ברגע האמת"

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 78:82

לכתבה המלאה

"אני שמח שניצחנו, זה הכל", אמר בסיום יובל זוסמן שקלע 11 נקודות והוריד 8 ריבאונדים במשחק הראשון בו קיבל דקות משמעותיות אחרי שחזר מפציעה. "לא שיחקנו כדורסל הכי יפה והכי טוב, אבל בסוף מכבי זה מכבי ואנחנו צריכים לאסוף ניצחונות. זה יותר חשוב מהכל. בחלקים מהמשחק לא היו לנו אנרגיות, לא היינו אגרסיביים מספיק. אני שמח שבסוף ניצחנו. באופן אישי, 0 נקודות או 11 נקודות - אני מרגיש שנלחמתי ואני שמח על זה. זה האופי שלי".

"מיום ליום אני מרגיש הרבה יותר טוב", סיפר זוסמן, "קשה להגיד אם אני כשיר לחלוטין, אבל אני מרגיש מאוד מאוד טוב. לא משנה לי אם זה משחק יורוליג, ליגת העל או משחק בשכונה - אני בא לתת 100 אחוז וללכת הביתה. אני לא יודע מה זה 50 אחוז. אני רוצה להשתפר, ללמוד ולגדול, וזו הדרך היחידה מבחינתי".

בקבוצה פרגנו לזוסמן על הקאמבק שלו, וכפי שפרסמנו בעבר, לא מתכוונים לוותר עליו בקלות למרות השאיפות שלו לצאת לאירופה. הצהובים צפויים להיכנס למגעים עם השחקן בשבועות הקרובים, אך כלל לא בטוח שזה יספיק כדי להשאיר אותו. "בינתיים שמענו רק שמועות לגבי עתידו, נשב ונראה איפה זה עומד", סיפרו במועדון.

שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
חזר חד. קלויארו/דני מרון

נקודת אור נוספת במשחק של הצהובים הייתה היכולת של אנג'לו קלויארו. הפורוורד התלבש אמש לראשונה למשחק ליגה אחרי יותר מחודשיים וסיים עם 19 נקודות ויכולת טובה.

"זה הרגיש טוב לשחק ולהילחם", אמר הפורוורד, "ברור שלא היה לנו משחק טוב במיוחד, אבל ניצחנו ואנחנו מוכנים להמשיך ולעבוד. זוס חוזר לקצב, הוא היה נהדר הערב וזה מה שאנחנו מצפים ממנו. הוא רק יילך וישתפר, הוא בחור נהדר".

לקלויארו יש חוזה לעונה נוספת במכבי, אך נכון לעכשיו הסיכוי שימשיך לא גבוה, וייתכן מאוד ששיתוף הפעולה בין הצדדים יסתיים אחרי שלוש שנים.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully