וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחמיאה ליובל זוסמן: "היה קריטי לניצחון שלנו"

24.4.2021 / 22:55

הגארד הצעיר בלט מול מכבי חיפה, ספרופולוס: "הוא היה חשוב מאוד ויהיה טוב יותר ככל שנתקדם". עמית בן דוד: "היה חסר הגרוש לליגה"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם יובל זוסמן. דני מרון
האלופה התאוששה. ספרופולוס וזוסמן/דני מרון

מכבי תל אביב נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב (שבת) לפני שניצחה את מכבי חיפה 78:82. הצהובים, שהגיעו אחרי ההפסד המפתיע לגלבוע/גליל, נהנו מיכולת טובה של אנג'לו קלויארו, ששב לסגל והצטיין עם 19 נקודות. גם יובל זוסמן היה טוב מאוד עם 11.

"זה היה ניצחון חשוב, זה לא היה ניצחון קל, לא משחק טוב, אבל ניצחון הוא ניצחון", סיכם יאניס ספרופולוס. "היו דברים קטנים במשחק שעשינו טוב בסיום והנחישות שלנו גם כן הובילה בסופו של דבר לניצחון. נלחמנו, אנחנו עובדים, נהיה הרבה יותר טובים בהמשך. יובל זוסמן היה קריטי לניצחון שלנו הערב, הוא היה חשוב מאוד, הוא נתן הגנה טובה וגם בהתקפה, הוא יהיה טוב יותר ככל שנתקדם. אנג'לו שיחק טוב מאוד, הוא לא קלע מבחוץ, הוא היה טוב בהגנה ובהתקפה".

מנגד, המאמן המפסיד עמית בן דוד אמר: "נגד מכבי תל אביב אם אתה עושה טעות, אתה נענש ישר, 16 איבודי כדור זה יותר מדי. מחצית ראשונה זה היה הקצב שלהם, מחצית שנייה זה היה הקצב שלנו, היה חסר לנו הגרוש ללירה, מצד אחד אנחנו מאוכזבים אבל יש לנו עוד משחק ביום רביעי וצריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה. קודם כל לחימה, מהשנייה הראשונה ועד האחרונה כולם נלחמו ורצו, השארנו את מכבי תל אביב על 82 נקודות שזה מה שרצינו. רומן סורקין מתפתח מול העיניים, מאוד מוכשר ויכול להגיע הכי רחוק שאפשר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully