וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא שבורה אחרי הירידה, גזל: "צריך שעה וחצי כדי לפרט את כל הטעויות"

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 23:30

הירוקים ירדו בפעם ה-11 בתולדותיהם, המאמן הודה: "מקווה שכולם ילמדו מהטעויות שנעשו פה, היו הרבה חילופי מאמנים ושחקנים שלא תרמו". פדידה: "כואב לי מאוד, אבל עוד נחזור לקדמת הבמה"

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

ערב עצוב מאוד להפועל כפר סבא, שחקניה ואוהדיה. הירוקים ירדו הערב (שבת) אל הליגה הלאומית אחרי הפסד שישי ברציפות, 1:0 למכבי נתניה במסגרת המחזור ה-30 והרביעי בפלייאוף התחתון. קוון פרייטר הכריע עם שער בודד (45+3), הירוקים ניסו אך לא הצליחו לחזור, עם עוד משחק חלש מאוד.

"זה לא סוד שאנחנו לא מנצחים הרבה זמן וכשלא מנצחים אי אפשר להישאר", הודה רביד גזל. "היום ירדנו סופית. אני מקווה שכולם ילמדו מהטעויות שהיו פה. כפר סבא מועדון מספיק גדול כדי לרדת וגם לעלות בחזרה בעונה הבאה. אצטרך שעה וחצי כדי לפרט את כל הטעויות שנעשו פה. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות. היו הרבה חילופי מאמנים, הרבה שחקנים שהגיעו לא תרמו את מה שציפו מהם. יכול להיות שבתחילת העונה הציבו מטרות שכפר סבא לא יכולה לעמוד בהן. אני חושב שכפר סבא הייתה צריכה להישאר העונה. לצערי איבדנו את הביטחון ולא הצלחנו לנצח מפברואר. זו לא הדרך שצריך לרדת, מצד שני שחקנים שעשו טעויות נענשו. כפר סבא זה לא קייטנה ולא חוג. העונה נגמרה בצורה לא טובה, אבל אין מה לעשות. מגיע לכל מי שבא היום מהאוהדים שלנו כל הכבוד. במשחק גם נכנסו כמה שחקני נוער שאני מקווה שיהיו משמעותיים בעתיד".

שחקן הפועל כפר סבא עומר לקאו. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכול. לקאו/ברני ארדוב
שוער הפועל כפר סבא מתן זלמנוביץ'. ברני ארדוב
ירד שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון. זלמנוביץ'/ברני ארדוב

הקפטן עומר פדידה הוסיף: "יש צער רב. פתחנו את העונה טוב ואז הגיעה נפילה דרסטית. יש לי חוזה בהפועל כפר סבא ונראה מה יהיה בקיץ. אני לא חושב שיש סיבה אחת לירידה, יש כמה סיבות לירידה הדרסטית ביכולת. חילופי המאמנים זו החלטה של ההנהלה. אני צריך להתרכז בלשחק כדורגל על הדשא. זה עצוב מאוד, קשה לי, אבל צריך להמשיך קדימה. כשחקן אני צריך לקבל ביקורת. הייתי פצוע וסבלתי מחוסר מזל. גם פציעות לא פשוטות. אני לא מתעסק במה שאומרים עליי, אני תמיד מקבל ביקורת, אני רוצה להחזיר על הדשא ולהיות הכי מקצוען שיש. המועדון הזה בלב שלי. זה מקום שגדלתי בו מגיל שש, גם כאוהד ראיתי עליות וירידות.

"עברתי פה את כל השלבים ממחלקת הנוער עד הבוגרים. יש לי רגש עצום למועדון. כואב לי מאוד, אבל המועדון הזה חזק ויחזור לקדמת הבמה. אני אכבד את החוזה שיש לי עם הפועל כפר סבא, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה איתי. אני מקווה מאוד שהקבוצה הזו תהיה חזקה בעונה הבאה ותחזור אל ליגת העל. אי אפשר להסביר את התחושה, זה קשה מאוד. אתה רואה את הפנים של האנשים ואתה רוצה לבכות איתם. כדורגלן צריך להיות חזק נפשית ולהמשיך קדימה. צריך להרים את הראש".

מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל. ברני ארדוב
מקווה לחזור כבר בעונה הבאה לליגת העל. גזל/ברני ארדוב

המספרים

* זו הירידה ה-11 של הפועל כפר סבא, היא השיאנית בתחום הזה.

* שמונה שחקנים של הפועל כפר סבא כבר ירדו ליגה בעבר.

* הפועל כפר סבא עם שישה הפסדים ברציפות.

* הירוקים עם עשרה משחקים ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully