וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את בני הרצליה 85:90

25.4.2021 / 21:55

טיירוס מגי הלוהט הוביל מהפך ברבע השלישי והוליך את קבוצתו לניצחון עם 28 נקודות. קותי קלארק (24) לא מנע מהרצליה הפסד שביעי ברציפות. הפועל חיפה ניצחה בחוץ את הפועל תל אביב

שחקני הפועל חולון טיירוס מגי, סי ג'יי האריס. דני מרון
ממשיכים לנצח וליהנות. שחקני חולון מגי והאריס/דני מרון

בעוד עיני הכדורסל הישראלי כולו נשואות למשחק הגמר של עירוני נס ציונה ביורופקאפ, ליגת העל בכדורסל ממשיכה כסדרה. הפועל חולון שמרה על סיכוי לסיים במקום השני או השלישי בטבלה כשניצחה בביתה את בני הרצליה המתדרדרת. הפועל תל אביב הסתבכה שוב בתחתית אחרי הפסד ביתי להפועל חיפה.

seperator

הפועל חולון - בני הרצליה 85:90

הקבוצה של סטפנוס דדאס הצליחה בשני המשחקים האחרונים בבית לחזור למסלול הניצחונות ומחזור אחד לסיום העונה היא הותירה לעצמה סיכוי לסיים במקומות 2-3 שנותנים משחק בית אחד יותר בבית העליון. הסגולים קיבלו בשני המשחקים האחרונים יכולת שיא מטיירוס מגי וגם הערב מגי היה ה-איש של חולוניה עם 28 נקודות ו-6 ריבאונדים. הרצליה הפתיעה את חולון והובילה בהפסקה בזכות רבע שני מצוין, אבל המארחת פתחה את הרבע השלישי בבליץ כשמגי מוביל אותה עם חמש שלשות מתוך 14 של קבוצתו. הרצליה נשענה בעיקר על קותי קלארק שניסה להחזיק אותה עם 24 נקודות, אבל הצליחה רק לדגדג את יריבתה ונחלה הפסד שביעי ברציפות שמסבך אותה חזק בתחתית.

עוד בוואלה!

"הלב ירד למקומות שלא היה בהם": נס ציונה חוגגת עלייה לגמר היורופקאפ

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה עמית שמחון עם קינן אוואנס. לילך וייס רוזנברג
חזרו לנצח. שמחון ואוואנס/לילך וייס רוזנברג

הפועל תל אביב - הפועל חיפה 80:71

שתי תבוסות תוך 72 שעות לא מנעו מהפועל חיפה את הבטחת המקום שלהם בבית העליון והקבוצה של אלעד חסין תשחק ברבע גמר הפלייאוף בעונת החזרה שלה לליגת העל. למרות זאת, חיפה חזר לנצח דווקא על חשבון הפועל תל אביב וסיבכה אותה שוב בתחתית הלוהטת. קינן אוואנס, הכוכב הגדול של הקבוצה מהכרמל, היה זה שהוליך אותה לניצחון הזה עם עוד משחק משובח ותרומה של 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לנארד פרימן שלט בצבע עם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים, כששמחון ובאקלס הוסיפו 12 כל אחד. הפועל תל אביב נהנתה מעוד משחק נהדר של ג'סטין טילמן עם 29 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל הסנטר היה בודד במערכה. בר טימור החטיא את כל הזריקות שלו מהשדה, פול סטול (6) יצא בחמש עבירות וג'יי פי טוקוטו חזר עם 10 נקודות, אבל זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully