וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר של פיוס מאופ"א: 12 הקבוצות שנרשמו לסופר ליג לא ייענשו

עודכן לאחרונה: 23.4.2021 / 13:58

ראשי אופ"א רוצים לפתוח דף חדש, ריאל לא תושעה מליגת האלופות. במקביל, התאגיד שהבטיח לממן את הסופר ליג לוקח צעד אחורה

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

הקמת הסופר ליג וההתקפלות של מרבית הקבוצות ממשיכה להסעיר את הכדורגל העולמי, והיום (שישי) ייתכן יום מכריע נוסף. אופ"א מקיימת ישיבה מכריעה כדי לקבוע את זהות שלוש המארחות של היורו שטרם הבטיחו כניסה של קהל, ובמקביל תעלה לדיון האפשרות להעניש את הקבוצות שטרם הסירו את הרשמתן מהליגה הסגורה - ריאל מדריד, יובנטוס וברצלונה.

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
ברצלונה תימנע מקנס? לאפורטה/רויטרס
  • 13:47: מסר של פיוס מאופ"א: לפי דיווחים ביבשת, ראשי הארגון החליטו לא לנקוט ביד קשה כלפי הקבוצות שהצטרפו לסופר ליג ולא יענישו אותן כלל - גם לא את ריאל מדריד, יובנטוס וברצלונה שלא הודיעו על פרישה מהסופר ליג. ריאל מדריד תשחק כמתוכנן מול צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות, למרות האיום שתורחק מיידית.
  • 12:40: לפי דיווח בספרד, הקבוצות שהצטרפו לסופר ליג ועזבו ישלמו קנס יציאה בגובה של 300 מיליון יורו. אם ברצלונה תסיר את רישומה לליגה, היא לא תספוג את הקנס המדובר בזכות סעיף שהכניסה לפני חתימתה.
  • 12:36: הבנק האמריקאי פי ג'יי מורגן, שאמור היה לממן את הסופר ליג, הודיע שהוא לוקח צעד אחורה וייתכן שייסוג מההסכמים הכספיים. בהודעה רשמית מטעם התאגיד נמסר: "טעינו בהארכה כיצד עולם הכדורגל יקבל את הליגה ואיך זה ישפיע על העתיד, ונלמד מזה".
  • 12:28: נקמה בעקבות הסופר ליג? אופ"א החליטה שמנצ'סטר לא תארח משחקים ביורו, למרות שדבלין ובילבאו נפסלו ולא יארחו משחקים בטורניר בסופו של דבר. סביליה וסנט פטרסבורג יארחו את המשחקים במקום דבלין ובילבאו, ובאירופה חושדים: המועמדות של מנצ'סטר נפלה בין היתר בשל ההצטרפות של סיטי ויונייטד לליגה הסגורה.

עוד בוואלה!

ברצלונה לא פורשת מהסופר ליג, ריאל תורחק מהצ'מפיונס?

לכתבה המלאה
נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי. Emilio Andreoli, GettyImages
גם יובנטוס תיענש? אנדראה אניילי/GettyImages, Emilio Andreoli
  • 10:10: ב"אס" טוענים: ראשי אופ"א חלוקים בדעותיהם בנוגע לענישה כלפי ריאל מדריד ויובנטוס, שנתפסות כקבוצות שיזמו את הסופר ליג. לפי הדיווח, חלק מהקבוצות ומהפקידים הבכירים שייקחו חלק בישיבה, דורשים להעניש את שתי הקבוצות בחומרה, בעוד אחרים מבקשים להמשיך הלאה ולא להעניש את השתיים, כדי להעביר מסר של אחידות. לפי הערכות, הרחקה מיידית של ריאל מדריד מליגת האלופות לא אפשרית מבחינה משפטית, אולם האפשרות שריאל ויובה יורחקו מליגת האלופות בעונה הבאה אפשרית בהחלט.
  • 9:50: לפי "ניו יורק טיימס", נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה "הלשין" לנשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס על היוזמה הנרקמת להקמת הסופר ליג, ובכך עזר לאופ"א להיערך להודעה הרשמית על היציאה של המיזם לדרך. טבאס עידכן מיידית את נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין, ולכן באופ"א לא באמת הופתעו מההודעה, ונערכו מראש עם תגובה הולמת, שבסופו של דבר עזרה למיזם להתרסק.
  • 9:35: נשיא באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה קורא לקבוצות להתאחד אחרי הסערה: "תמיד היו לי יחסים טובים עם פלורנטינו פרס, ואסור לשכוח שהוא נשיא של המועדון הכי מפורסם בעולם. צ'פרין ביקש ממני לשמש על תקן המפשר, הוא רוצה שאשמור על יחסים טובים עם כולם כדי שכל הקבוצות יוכלו להמשיך הלאה, ואני מסכים איתו. המטרה שלנו היא לאחד את השורות, נותר רק לקוות שזו גם המטרה של פלורנטינו כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully