וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: תותר כמות צופים גדולה יותר במכבי תל אביב - מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 19:55

במנהלת הליגה אופטימיים לגבי היתר ממשרד הבריאות שיגדיל את כמות הצופים במגרשים הגדולים. במקרה כזה, 20 אלף איש עשויים להגיע למשחק המכריע בבלומפילד, ואולי גם לחצי גמר הגביע

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

מסתמן: צמד המשחקים המרכזיים בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה בליגה ובחצי גמר גביע המדינה ישוחקו לעיני קהל גדול יותר ממה שהתאפשר עד עתה. במנהלת הליגות קיימת אופטימיות זהירה שבתוך 10 ימים יתקבל היתר ממשרד הבריאות להגדיל את הכמות המותרת באצטדיונים הגדולים, עד לכדי 2/3 מקיבולת המגרשים. במצב כזה, אצטדיון בלומפילד שיארח את צמד המשחקים המרתקים, יוכל להכיל קרוב ל-20 אלף צופים, לעומת הכמות הנוכחית (9,000 איש בלבד).

כזכור, בעוד כשבועיים ייערך משחק הליגה בין שתי מוליכות הטבלה, שעשוי לקבוע את גורל האליפות. מכבי חיפה צפויה לעבור הערב את הפועל עפולה ברבע גמר גביע המדינה, ובמקרה כזה תפגוש את מכבי תל אביב שלושה ימים לאחר מכן בחצי הגמר.

שחקני מכבי תל אביב עם שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יהיה חם. מכבי תל אביב ומכבי חיפה במפגש הקודם/מאור אלקסלסי

למרות שאין עדיין ממשלה, ועל אף שקבינט הקורונה משותק, קיימת הערכה שיתקבל ההיתר להגדיל את כמות הצופים במגרשים. במנהלת מבקשים פתיחה מלאה וללא הגבלה, אבל כמו בכל המשאים ומתנים שהיו לאורך העונה מול משרד הבריאות, סביר להניח שהם לא יקבלו מה שהם רוצים ויצטרכו להסתפק ב-2/3 מקיבולת האצטדיונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully