וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר בחיוך: "הרצוג אשם בכך שהפכתי למאמן הנבחרת"

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 20:01

מאמן הנבחרת התראיין באוסטריה: "אלאבה אולי השחקן הכי גדול שהיה לנו. ישראל? 4 נקודות בשלב הנוכחי זה בסדר"

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
"ננסה לגרום צרות לאוסטריה בספטמבר". רוטנשטיינר/ברני ארדוב

וילי רוטנשטיינר ערך אמש (חמישי) ריאיון סקייפ עם אחד מכלי התקשורת באוסטריה, סיפר על המצב הנוכחי מבחינת הקורונה בישראל ועל הקהל שחזר למגרשים ודיבר גם על המשחק נגד נבחרת אוסטריה.

"שיחקנו טוב נגד דנמרק, למרות התוצאה - ההופעה שלנו הייתה מספקת. נגד סקוטלנד המחצית הראשונה שלנו הייתה אחת הטובות בשנים האחרונות. קצת איבדנו את המשחק במחצית השנייה, אבל 4 נקודות בשלב הזה זה בסדר. המשחק נגד אוסטריה בספטמבר? היריבה חזקה מאוד למרות שפתחה עם 4 נקודות. בישראל לא קל לנצח ונקווה שנגרום לה כמה שיותר צרות".

רוטנשטיינר שחזר בישראל לעמדת המאמן אותה לא מילא מאז עמד על הקווים של הנבחרת הצעירה של אוסטריה עד לפני 16 שנה, אמר בחיוך: "הפכתי למאמן נבחרת ישראל באשמת אנדי הרצוג, שהחליט לעזוב".

האוסטרי נשאל לגבי דייויד אלאבה והשיב: "הוא אולי השחקן הכי טוב שהיה לנו. הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בעולם. אפשר להתווכח על האיכות של משחק ההגנה שלו, אבל בזמן האחרון הוא שיחק בבאיירן מינכן גם במרכז המגרש. זה מראה כמה כישרון יש לו. הוא אחד מהאנשים עם האישיות הכי טובה בכדורגל האוסטרי והוא ראוי להערכה. הוא תרם כל כך הרבה לכדורגל האוסטרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully