וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד סיימה ב-0:0 ביתי מול חטאפה

הבלאנקוס שוב אכזבו ויכולים למצוא את עצמם מרחק של חמש נקודות מהפסגה בתום המחזור. וייסמן בישל, אבל ויאדוליד ירדה אל מתחת לקו האדום

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
זה היה משחק קשה לצפייה. ויניסיוס/רויטרס

המחזור ה-33 בלה ליגה נפתח היום (שבת) ונראה שתואר האליפות הולך ומתרחק מריאל מדריד. הבלאנקוס סיימו ב-0:0 ביתי ומאכזב נגד ריאל בטיס ויכולים למצוא את עצמם במרחק של חמש נקודות אם אתלטיקו מדריד תנצח את אתלטיק בילבאו בחוץ. שון וייסמן חזר ובישל, אבל ריאל ויאדוליד סיימה רק ב-1:1 מול קאדיס וירדה אל מתחת לקו האדום.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ככה יהיה קשה מאוד לזכות באליפות. זידאן/רויטרס

ריאל מדריד - בטיס 0:0

ככה לא לוקחים אליפות, ממש לא. בפעם השנייה בתוך שבוע ריאל מדריד סיימה ב-0:0 (בשבת שעברה 0:0 מול חטאפה). בין לבין הבלאנקוס אמנם ניצחו 0:3 את קאדיס ובטוח שלפציעות, למחלות ולחיסורים באופן כללי יש השפעה עצומה, אבל בשורה התחתונה זה לא יספיק לריאל מדריד כדי לזכות שוב בתואר. הקבוצה של זינדין זידאן נראתה לא טוב מול בטיס בבית, בקושי הגיעה למצבים מסוכנים באמת ובסופו של דבר נשארה עם נקודה בלבד, וגם זה בזכות טיבו קורטואה שרשם הצלה אחת גדולה. עכשיו ריאל עם 71 נקודות, שתיים פחות מאתלטיקו המוליכה, לה יש משחק חסר, ושלוש מעל ברצלונה, לה יש שני משחקים חסרים.

דקה 55: חצי הזדמנות לריאל מדריד. רודריגו ניסה להגביה מימין, זה איכשהו סיכן את השער ונעצר במשקוף.

דקה 65: הזדמנות גדולה לבטיס. ליינס מסר לאיגלסייס, שנשאר לבד מול טיבו קורטואה, אבל הוא לא הצליח להכניע את השוער הבלגי וקרבחאל הרחיק.

דקה 71: אודריוסולה הגביה מימין טוב מאוד למרסלו, שבעט מהאוויר רע מאוד ולא לאזור השער בכלל.

עוד בוואלה!

פלורנטינו פרס: "רעיון הסופר ליג לא נגמר. אם לא היא, תהיה ליגה אחרת"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל ויאדוליד שון וייסמן, מול שוער קאדיס, חרמיאס לדסמה. Octavio Passos, GettyImages
שתי החמצות גדולות. שון וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

ויאדוליד - קאדיס 1:1

שון וייסמן חזר מפציעה היישר אל ההרכב וגם בישל לראשונה העונה, אבל זה לא הספיק לוויאדוליד כדי להיחלץ מהקו האדום והיא כרגע במקום שמוביל לליגת המשנה. החלוץ הישראלי נעצר אצל חרמיאס לדסמה בדקה ה-12, אבל בחלוף שתי דקות מסר בצורה נפלאה ברחבה לאוסקר פלאנו שהבקיע מקרוב. בדקה ה-21 שוב וייסמן היה חייב לכבוש כשעט על הריבאונד וזינק אל הכדור, אבל השוער לדסמה עצר עם הראש והשאיר את קאדיס במשחק, ובדקה ה-64 הבלם חואן קאלה, "גיבור" התקרית הגזענית במשחק מול ולנסיה, דחק מקרוב אחרי כדור קרן וקירב את האורחת להישארות כשהיא מקדימה את ויאדוליד בשמונה נקודות. וייסמן הוחלף בדקה ה-79.

משחקים נוספים

אלצ'ה - לבנטה 0:1
לאלצ'ה: לוקאס בוז'ה (32)

ולנסיה - אלאבס 1:1
לוולנסיה: חוסה גאיה (89). לאלאבס: ג'ון גידטי (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully