וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי חיפה: רוקאביציה בסגל, בכר הבהיר ש"פלאניץ' כשיר ויפתח"

הירוקים עשויים לפתוח עם שלושה בלמים, מאבק על המקום בחוד, חבשי מחוץ לסגל. רוני לוי יחזיר ל-11 את מרואן קבהא וסינטיאהו סלליך (שני, 20:30, ספורט 5). עמית ביטון ימריא להתרשמות הדדית בקבוצה הבלגית

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע מכירים היטב את מכבי חיפה ומאמנה ברק בכר, ויודעים שהקבוצה שתתארח מחר (שני, 20:30, ספורט 5) באצטדיון טרנר ניחנת בהרבה עוצמה והתלהבות בדקות הפתיחה. השחקנים הוזהרו בסוף השבוע מהפתיחה החזקה של המוליכה, שמנסה להכריע את המשחק ממש בתחילתו כדי לא להגיע לדקות האחרונות כשהיא לחוצה. לשחקנים של רוני לוי הועבר המסר שצריך לעבור את רבע השעה הראשונה בהצלחה ובהמשך המשחק כבר יתאזן.

רוני לוי יעלה הרכב מעט שונה ביחס לזה שפתח מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם. המאמן יערוך שני שינויים כשיפתח עם מרואן קבהא ועם סינטיאהו סלליך. מי שאמורים לצאת הם מרסלו מלי וככל הנראה תומר יוספי, אם כי גם יכול להיות שבסוף ייצא אלטון אקולטסה אותו מנסים בהפועל באר שבע להחזיר לעניינים ללא הצלחה.

בקבוצה מאמינים שכל הכרטיסים יימכרו עד מחר ובאצטדיון יהיו 5,000 צופים.

כמו כן - עמית ביטון ימריא היום להתרשמות הדדית בקורטרייק הבלגית.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. אריאל שלום
מתי הוא חוזר? אלטון אקולטסה/אריאל שלום

מכבי חיפה

אחרי שהרגיש שוב כאבים באזור גיד אכילס, החלוץ ניקיטה רוקאביצה יהיה בסופו של דבר בסגל מכבי חיפה למשחק בטרנר. גם גודסוויי דוניו ובוגדן פלאניץ' ישובו לסגל, כשבמקרה שלהם ייתכן ויחזרו היישר להרכב. ברק בכר תרגל כמה מערכים, ביניהם גם מערך של שלושה בלמים שבו חוסה רודריגס הוא הבלם השלישי. במקרה שכזה אחד מהשלישייה ההתקפית בקישור - עומר אצילי, דולב חזיזה וצ'ארון שרי - יירד לספסל. אם בכר יחליט לשחק במערך של ארבעה שחקני התקפה, ישנה התלבטות בין מוחמד אבו פאני לשרי. בחלק ההגנתי עושה רושם שפלאניץ יפתח במקומו של רמי גרשון, ובחוד מתלבט בכר בין דוניו למוחמד עוואד. עאיד חבשי לא ייצא עם חבריו למלון והוא שוב מחוץ לסגל.

"כולם מבינים שהמלחמה על ההרכב בשיאה, "אמר גורם בקבוצה. "גם באימונים כולם מעלים קצב וכל אחד יכול למצוא עצמו בהרכב". אגב, בשל החזרה של כל השחקנים יצטרך בכר להחליט איזה שחקנים הוא מוציא מהסגל, וגם כאן נראה שקיים למאמן כאב ראש לא קטן.

ברק בכר התייחס לתחרות בחוד ואמר: "אני לא צריך לשמור על אף אחד מהם מוכן, הם שומרים על עצמם ומתאמנים ברצינות. יש לנו בכל עמדה תחרות טובה". על פלאניץ' אמר: "הוא כשיר ויפתח מחר. ברור שזה משחק חשוב לבאר שבע ולכל קבוצה בפלייאוף יש עדיין עניין לסיים במקום הרביעי, ככה שכל המשחקים קשים וגם מחר יהיה משחק קשה. יש לבאר שבע כלים ושחקנים מצויינים".

על כך ששוב ישחקו אחרי מכבי תל אביב אמר: "אין חוקים לדבר הזה. לכל משחק יש לחץ משלו וצריך לבוא לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
שוב חש כאבים, אבל צפוי לעמוד לרשות המאמן. ניקיטה רוקאביציה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 7:27 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 14 תוצאות תיקו.

* במפגש הקודם שהסתיים ב-1:1, הפועל באר שבע קטעה רצף של שמונה הפסדי ליגה מול הירוקים. הניצחון האחרון היה 0:2 ביתי בדצמבר 2017, עם ברק בכר על הקווים.

* באר שבע צברה עד כה רק שמונה נקודות מתוך 27 אפשריות מאז מינויו של רוני לוי, שניצח רק את בני יהודה (0:2 בטרנר).

* מכבי חיפה מגיעה אחרי ארבעה ניצחונות חוץ. לפני כשנה וחצי השלימה רצף של חמישה ניצחונות כאורחת, בזכות 0:2 בטרנר משערים של נטע לביא וצ'ארון שרי.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: טרנר
קהל: 5157

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully