וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "שמח שעברנו שלב, אין מה לדבר על המשחק יותר מזה"

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 20:04

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ה-0:1 מול כפר שלם ברבע גמר הגביע: "נמשיך לחלום". דוידה: "יכולים ללכת עד הסוף"

תקציר: הפועל כפר שלם - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

אנחת רווחה בהפועל תל אביב אחרי העלייה לחצי גמר הגביע. האדומים שיחקו לא טוב הערב (שלישי) מול הפועל כפר שלם מהליגה הלאומית, אבל ניצחו 0:1 ויהיו בין ארבע הגדולות בגביע בפעם השנייה ברציפות. שער של סיאנדה קולו בדקה ה-20 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
לוקח מהמשחק הזה רק את הכרטיס אל חצי הגמר. קלינגר/דני מרון
אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב מול גולן אלקסלסי שוער הפועל כפר שלם. דני מרון
עשו את שלהם. דוידה/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "כשאתה פוגש קבוצות מליגה נמוכה זה תמיד קשה. למה תמיד יש הפתעות בגביע? כי הפערים מצטמצמים, הקבוצה הנחותה לכאורה נותנת את החיים שלה והשנייה לא באה מוכנה. זה מה שיפה בגביע. מה שעוד יותר יפה זה שגם כשלא משחקים טוב, צריך לעבור שלב. גם מכבי חיפה וגם קבוצות אחרות התקשו מול יריבות מליגה שנייה. אני שמח שעברנו, יותר מזה אין מה לדבר על המשחק. גביע תואר וזו ריצה לתואר. אנחנו שנה שנייה ברציפות בחצי הגמר ואני מקווה שהשנה זה ייגמר כמו שאנחנו רוצים. בדרך נצטרך לפגוש את אחת הקבוצות הטובות בליגה. נמשיך לחלום, אבל בינתיים נשים את החלום בצד ונילחם בתחתית.

"בסגל מלא, והיום היינו בסגל חסר מאוד בלי דן איינבינדר, עומרי אלטמן ובן ביטון, זה היה לא פשוט. אני עוד לא יודע מה יהיה מצבם של השלושה לקראת בית"ר. אני מאמין שאיינבינדר וביטון יהיו בסדר, לגבי עומרי אני לא בטוח בכלל. אני מחובר להפועל תל אביב, לאנשים, לאוהדים וטוב לי פה. הדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה החוזה שלי. זה לא נכון לדבר על זה בשלב הזה, זה לא מעניין אף אחד. מעניין אותנו לשרוד בליגה וללכת רחוק בגביע. הגענו לבור בליגה באשמתי ובאשמתנו ולשמחתי ידענו לקום. כשנשלים את המשימה, נמצא את הדרך".

אושר דוידה, שבישל את השער של האדומים, הוסיף: "היה משחק קשה מאוד במגרש קשה. אני חושב שבגביע כמו בגביע צריך לדעת לעבור שלב ולא משנה באיזו דרך. רצינו שהמשחק יהיה יותר קל, אבל אני שמח שניצחנו ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק ביום שבת, שיהיה חשוב מאוד. אני חושב שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף במפעל, השתפרנו מאוד מאז שהגיעו השחקנים החדשים בינואר. נשארו עוד שני משחקים בגביע, בכדורגל הכול אפשרי ואני מאמין שנעשה את זה. אני עושה עונה טובה, אבל מצפה מעצמי להרבה יותר. כל שחקן חולם לצאת לאירופה, בינתיים אני פה".

שרון משען עוזר מאמן הפועל כפר שלם. דני מרון
הראש כבר במשחק החשוב מול הפועל עכו בשני. משען/דני מרון

עוזר מאמן הפועל כפר שלם שרון משען, שעמד על הקווים בהיעדרו של עומר פרץ המושעה, אמר: "המועדון הזה לא חווה רגעים כאלה ומעמד כזה. השחקנים הציגו משחק כדורגל טוב. יש לנו הרבה במה להתגאות. התוצאה הסופית מאכזבת, אבל להגיע מהמקום האחרון בלאומית ולתת משחק כזה עם הרבה גאווה לשכונה, אנחנו שמחים מזה. אנחנו לא שמחים מההדחה כמובן. נאחל בהצלחה להפועל תל אביב בחצי הגמר ונתרכז במשימות שלנו בליגה. יש לנו משחקים משמעותיים מאוד. מחכה לנו קרב גדול מול עכו בשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully