וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "שכריסטיאנו יחזור לריאל? זה לא הגיוני. ראמוס? המצב קשה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 10:03

נשיא ריאל מדריד התייחס לעתיד הכלכלי של הקבוצה, לספקולציות על אמבפה, ויניסיוס והולאנד, והודה: "הקבוצה זקוקה לשינויים"

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס התייחס הלילה (שלישי) להקמת הסופר ליג והסערה שהליגה החדשה עוררה. פרס הגן על ההחלטה, הסביר את המניעים הכלכליים ("בפורמט של ליגת האלופות כולנו נמות. אצלנו זו תהיה ההצגה הגדולה בתבל"), התעקש ש"אנחנו הולכים להציל את הכדורגל, איומי אופ"א לא ייצאו לפועל", ונדרש גם להתייחס לסוגיות שעל הפרק בריאל מדריד.

על קיליאן אמבפה: "אני מסתובב בחוץ עם מסיכה, אף אחד לא מזהה אותי ועדיין אומרים לי 'נשיא, תחתים את אמבפה'. אני אומר להם להישאר רגועים. הוא שחקן טוב, לא צריך לשקר. מדריד גם צריכה שינויים, כולם צריכים להשתנות. אבל אני לא מדבר עליו. הרבה דברים יכולים לקרות. אני יכול להבטיח שלא דיברתי איתו שנים. אני יודע רק מה שאני קורא בתקשורת".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. רויטרס
לא יהיה איחוד. פרס וכריסטיאנו/רויטרס

על האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יחזור: "מסי וכריסטיאנו, הם שני שחקנים טובים מאוד, זה עניין היסטורי. האם הוא יחזור? לא. יש לו חוזה ביובנטוס. אין היגיון בזה שהוא יחזור. אני אוהב אותו מאוד, הוא תרם לנו הרבה".

על סרחיו ראמוס והארכת החוזה: "גם אותו אני אוהב מאוד, אבל אנחנו במצב קשה (כלכלי). חייבים להיות ריאליים. לא אמרתי שראמוס לא ימשיך. אבל כרגע אנחנו חושבים על לסיים את העונה הנוכחית, ואז נראה. אנחנו מדברים עם הרבה שחקנים, והרבה מהם מתנדבים להוריד בשכר שלהם. חלק כבר הורידו".

על ויניסיוס והספקולציה שיעבור בטרייד: "הוא לא למכירה. לא נוגעים בו".

על ארלינג הולאנד: "אבא שלו ביקר גם במתחם האימונים שלנו, זה נכון. כולם אומרים עליו את אותו דבר: בחיים לא ראינו דבר כזה. הוא ואמהפבה שחקנים מצוינים, אבל מה שמסי ורונאלדו עשו זה מדהים".

עוד בוואלה!

פלורנטינו פרס: "אנחנו הולכים להציל את הכדורגל, איומי אופ"א לא ייצאו לפועל"

לכתבה המלאה

על זידאן ועתידו: "הוא המאמן הטוב בתולדותנו. אגדה. הוא אישיות שדי דומה לי, מישהו שלא יכול לסבול מסיבות עיתונאים. הוא לא אומר כלום, הוא שמח פה... כמו שהוא אומר, אי אפשר לדעת. יש לו חוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully