וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו ה"שפוף" הגיע להיפרד מטוטנהאם, הפיצויים: כ-20 מיליון ליש"ט

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 19:01

"המיוחד" פוטר בפעם הרביעית באנגליה, בגלל המיקום הנמוך של קבוצתו הפיצוי "הצטמק". דניאל לוי והארי קיין נפרדו בחום: "תודה על הכול בוס. היה תענוג לעבוד ביחד"

תקציר: טוטנהאם - אברטון 2:2/ספורט 1

שעות ספורות אחרי שקיבל הודעת פיטורים נוספת, ז'וזה מוריניו הגיע היום (שני) אחר הצהריים כדי להיפרד משחקני טוטנהאם. הפורטוגלי בן ה-58 קיבל את ההודעה על סיום עבודתו, כשהתיקו 2:2 האחרון מול אברטון היה הקש ששבר את גב הגמל עבור ההנהלה בראשות דניאל לוי, שהחליטו לשחרר את מי שבעבר כונה "המיוחד", ולאחרונה מתקשה לשחזר את שיאיו.

כשנותרו שישה מחזורים עד סיום העונה, טוטנהאם מדורגת במקום השביעי בפרמיירליג וככל הנראה לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. בנוסף, לפני חודש התרנגולים הודחו מהליגה האירופית על ידי דינמו זאגרב למרות שניצחו את הקרואטים 0:2 במשחק הראשון. ב-86 משחקים בכל המסגרות, מוריניו הוביל את הקבוצה ל-45 ניצחונות, 17 תוצאות תיקו ו-24 הפסדים. זו הפעם הרביעית שבה מוריניו מפוטר מקבוצה בפרמיירליג, והפעם זה מגיע שבוע לפני שטוטנהאם פוגשת את מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה בוומבלי, בניסיון לחלץ משהו חיובי מהעונה הזאת.

ז'וזה מוריניו, מגיע בפעם האחרונה לאימון טוטנהאם. רויטרס
כבר מתחיל להתרגל. מוריניו מפוטר/רויטרס
ז'וזה מוריניו, מגיע בפעם האחרונה לאימון טוטנהאם. רויטרס
דניאל לוי פרגן, ופיטר. מוריניו/רויטרס

טוטנהאם, כידוע, הודיעה שהיא אחת מ-12 הקבוצות שמצטרפות לסופר ליג האירופית, דבר שאמור להבטיח לה סכום כסף גדול. עם זאת, על פי הדיווחים באנגליה, היא תידרש לשלם למוריניו חבילת פיצויים שעלותה כ-20 מיליון ליש"ט. הוא יכול היה לקבל 30 מיליון ליש"ט במסגרת חוזהו (10 מיליון ליש"ט לעונה), אבל בגלל המיקום של טוטנהאם והעובדה שלא העפילה לליגת האלופות הסכום ירד.

מוריניו הגיע כמחליפו של מאוריסיו פוצ'טינו, בתקופה של ריענון מקצועי במועדון, אבל אחרי פתיחה טובה לעונה הנוכחית, התרנגולים דעכו. היו"ר דניאל לוי אמר: "ז'וזה והצוות שלו עברו איתנו תקופה קשה במועדון. ז'וזה הוא מקצוען שהראה נחישות גדולה ועמידות במהלך משבר הקורונה. ברמה האישית נהניתי לעבוד איתו ומצטער שהדברים לא פעלו לטובת כולנו. אנחנו מודים לו ולצוות על תרומתם, והם תמיד יתקבלו פה בברכה". הארי קיין צייץ אחרי הפיטורים: "תודה על הכול בוס. היה תענוג לעבוד ביחד. אני מאחל לך את הטוב ביותר בפרק הבא".

עוד בוואלה!

באיירן מינכן הודיעה על התנגדותה לסופר ליג, נשיא אופ"א תקף את העורקים

לכתבה המלאה

ריאן מייסון בן ה-29, שפרש לפני כשנתיים בעצת הרופאים אחרי שסבל משבר בגולגולת, יאמן את טוטנהאם עד סיום העונה. הוא יסתייע בשחקן העבר כריס פאוול, שמשמש כראש מערך הסקאוטינג של המועדון.

באנגליה טוענים שיוליאן נאגלסמן הוא המועמד המועדף על הנהלת טוטנהאם, אבל המאמן בן ה-33 של לייפציג מבוקש גם בגרמניה ועשוי לעבור לבאיירן מינכן, אם אכן מאמנה הנוכחי האנזי פליק יעבור לנבחרת גרמניה אחרי היורו במקומו של יוגי לב. לייפציג תדרוש על שחרורו של נאגלסמן פיצוי של כ-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully