וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ירדה לליגה השנייה אחרי 30 שנה

העונה המקוללת של הרויאל בלוז נמשכה עם הפסד 1:0 לבילפלד והם איבדו סיכוי להישאר. באיירן ניצחה ותוכל להבטיח אליפות בשבת

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 3:2/ספורט 2

רק 15 נקודות נותרו בקופה, והערב (שלישי) נפרדה הבונדסליגה מאחד המועדונים הגדולים שלה, שאלקה, אחרי 30 שנה. נועלת הטבלה הפסידה 1:0 לארמיניה בילפלד ואיבדה סיכוי להישאר. המוליכה באיירן מינכן ניצחה 0:2 את באייר לברקוזן, כאשר ר.ב. לייפציג השנייה הפסידה 2:1 לפ.צ. קלן. איינטרכט פרנקפורט הרביעית ניצחה 0:2 את אוגסבורג.

אריק-מקסים שופו מוטינג שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שוב כבש. שופו מוטינג/רויטרס

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 0:2

הבווארים השיגו ניצחון שהמשמעות שלו היא אחת: ניצחון חוץ מול מיינץ בשבת והם אלופים כבר בעוד ארבעה ימים. אריק-מקסים שופו מוטינג כבש במשחק שלישי ברציפות בכל המסגרות כבר בדקה השביעית אחרי שלוקאש הראדצקי הדף בעיטה של תומאס מולר והוא היה הראשון אל הריבאונד. יוזואה קימיש הכפיל בדקה ה-13 עם בעיטה יפה מקצה הרחבה וקבע 0:2.

עוד בוואלה!

מנואל נוייר: "האנזי פליק המאמן הטוב בעולם, עצוב מאוד שהוא עוזב"

לכתבה המלאה
יונאס הקטור שחקן פ.צ. קלן חוגג עם מריוס וולף. רויטרס
הקטור חוגג צמד נדיר/רויטרס

פ.צ. קלן - ר.ב. לייפציג 1:2

אחרי שכשלה לנצח את הופנהיים בבית, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן ממשיכה לאבד גובה ורשמה הפסד שמשמעותו היא שבאיירן מינכן תוכל לחגוג אליפות כבר בשבת. פ.צ. קלן עם ניצחון קריטי אחרי שלושה הפסדים ברציפות והיא משפרת את מאזנה ל-26 נקודות, אחת מתחת לקו האדום. יונאס הקטור, הוא ולא אחר, כבש צמד עבור המארחת (46 ו-60) כשבין לבין אמאדו האידרה איזן זמנית (59). לייפציג נעצרה אחרי שישה ניצחונות חוץ ברציפות.

אנדרה סילבה שחקן איינטרכט פרנקפורט. Alex Grimm, GettyImages
כבש את ה-24 שלו בליגה העונה. אנדרה סילבה/GettyImages, Alex Grimm

איינטרכט פרנקפורט - אוגסבורג 0:2

הנשרים, שחטפו 4:0 מגלדבאך בשבת, הצליחו להשיג ניצחון חשוב מאוד במאבק שלהם על המקום בליגת האלופות. מרטין הינטרגר, שחזר אחרי פציעה, כבש את הראשון בדקה ה-37 ואנדרה סילבה כמובן הכפיל בדקה ה-58 אחרי בישול נוסף של פיליפ קוסטיץ' המצוין וקבע 0:2 בדקה ה-58. פרנקפורט שיפרה את מאזנה ל-56 נקודות, שבע יותר מבורוסיה דורטמונד החמישית.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. Frederic Scheidemann, GettyImages
כמו סכין בלב לאוהדי שאלקה. הונטלאר וחבריו בערב עגום/GettyImages, Frederic Scheidemann
אמין חאריט שחקן שאלקה. Frederic Scheidemann, GettyImages
איזה דיכאון. האריט/GettyImages, Frederic Scheidemann

ארמיניה בילפלד - שאלקה 0:1

איזה ערב טראגי ועצוב עבור המועדון הענק הזה, שאלקה. הרויאל בלוז, שרק לפני עשר שנים שיחקו בחצי גמר ליגת האלופות, ירדו ליגה לראשונה זה 30 שנה. שאלקה רשמה הפסד מספר 21 בעונה ובכלל בשנה המקוללת הזו מבחינתה ונותרה עם מאזן אומלל של 13 נקודות בלבד, 13 מהמקום שמוביל למבחני הישרדות כשבקופה נותרו 12 נקודות. שער אחד של פביאן קלוז בדקה ה-50 עשה את ההבדל בין הקבוצות לפני שמאליק טיאו הורחק (71) וקלוז עצמו החמיץ פנדל. עכשיו שאלקה תנסה להסיק מסקנות בקיץ הארוך הזה כדי שתוכל לחזור אל הבונדסליגה כמה שיותר מהר, אבל זה יהיה קשה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully