וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "האנזי פליק המאמן הטוב בעולם, עצוב מאוד שהוא עוזב"

סוער בבאיירן: הקפטן תפס צד בסכסוך בין סליהמידז'יץ' למאמן, רומניגה ניסה להילחם להשאירו, מתאוס מצהיר - "נאגלסמן מושלם לתפקיד"

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 3:2/ספורט 2

באיירן מינכן סוערת בעקבות ההודעה של האנזי פליק על רצונו לעזוב את הקבוצה בתום העונה. המאמן המצליח חתום בבאיירן עד 2024, אבל יחסיו המתוחים עם המנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ', לצד תחושת מיצוי כביכול, גרמו לו להודיע על עזיבה מפתיעה. באיירן לא צפויה לעמוד בדרכו, למרות שהמנכ"ל קרל-היינץ רומניגה הפעיל לחץ גדול על פליק להישאר עד הרגע האחרון.

לפי כל ההערכות, פליק אמור להתמנות למאמן נבחרת גרמניה ולרשת את יוגי לב שיסיים את תפקידו בסוף היורו אחרי שנים ארוכות. לפי "דר קיקר", שחקני באיירן הגיבו בכעס להודעה של פליק, והביעו תמיכה בפליק.

הקפטן מנואל נוייר אמר היום ש"העזיבה שלו עצובה מאוד לבאיירן מינכן. הוא הפך בשנה וחצי האחרונות למאמן הטוב בעולם, וחבל מאוד שזה מסתיים".

יוליאן נאגלסמן מאמן ר.ב. לייפציג. רויטרס
בשל לקפיצת המדרגה. נאגלסמן/רויטרס

מי שמסתמן כמועמד המוביל להחליף את פליק הוא יוליאן נאגלסמן, מאמן ר.ב. לייפציג. שחקן העבר והפרשן בהווה לותר מתאוס אמר היום לתקשורת הגרמנית ש"ממה שידוע לי, נאגלסמן מרגיש מוכן לעשות צעד קדימה ולרשת את פליק. הוא המועמד המושלם לתפקיד, ואיתו באיירן יכולה לשמור על הרמה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully