וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי עדיין נוטה לעזוב את ברצלונה: "עד לפני חודש זה היה לו ברור"

לאפורטה הצליח לערער את הכוכב הארגטינאי בפגישה בה חשף את תוכניתו, שכוללת בין היתר את צירוף ארלינג הולאנד: "זה גרם למסי לחשוב"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 4:0 (גמר גביע המלך)/ספורט1

ליאונל מסי עדיין נוטה לעזוב את ברצלונה בתום העונה. כך טוענים היום (שני) ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני. לפי הדיווח, הכוכב הארגנטינאי סעד עם הנשיא הנכנס ז'ואן לאפורטה זמן קצר אחרי שהאחרון החל את התפקיד, והמפגש גרם לו לחשוב מחדש על האפשרות להאריך חוזה - דבר שעד לפני חודש כלל לא בא בחשבון מבחינתו.

"במונדו דפורטיבו" טוענים שהנשיא החדש-ישן אמנם לא הגיש למסי הצעה מסודרת להארכת חוזה, משום שהסכומים שיוכלו להציע לו עדיין דורשים בדיקה משפטית, אולם לאפורטה כן חשף בפני הארגנטינאי את התכנית שלו להחזיר את ברצלונה להיות מעצמה. כדי להישאר, מסי ככל הנראה ייאלץ להסתפק בשכר נמוך בהרבה מכפי שהתרגל, אולם לאפורטה טען שהאתגר המקצועי בברצלונה יגבר על השיקולים הכלכליים, ויכין את מסי היטב למונדיאל 2022 - שצפוי להיות הטורניר הגדול האחרון שלו במדי נבחרת ארגנטינה.

כמו כן, חשף לאפורטה בפני מסי את התוכנית להנחית בקבוצה את ארלינג הולאנד, שיוריד מהעול הגדול על הכתפיים של מסי, לפחות בכל הקשור לכיבוש שערים. גם אם הולאנד לא יצטרף בקיץ הקרוב ויישאר בדורטמונד, הוא יהיה מועמד בכיר להצטרף לברצלונה בקיץ הבא.

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
הצליח לערער את מסי. לאפורטה/רויטרס

אם למישהו עוד היה ספק שמסי עדיין נמצא בטופ, הוא קיבל הוכחה ביום שבת כאשר הכוכב הארגנטינאי הוליך את ברצלונה לזכייה בגביע עם עוד הצגה ב-0:4 המוחץ והמרשים על בילבאו בגמר.

אבל האם מסי ימשיך בבארסה ויסיים בה את הקריירה? בתקשורת הקטלאנית מדווחים שחורחה מסי, אביו של מסי והיועץ הצמוד שלו, כבר נמצא בברצלונה ונכח במשחק של קבוצת המילואים אמש נגד קבוצת המילואים של ויאריאל.

עוד בוואלה!

מסי "עדיין המלך", ברצלונה "חזרה לימי הטיקי טאקה", אבל מה עם קומאן?

לכתבה המלאה
ליאונל מסי חוגג את הזכייה של ברצלונה, גביע המלך. רויטרס
יחתום על חוזה חדש אחרי שהביא לברצלונה עוד תואר? מסי חוגג עם הגביע/רויטרס

ב"ספורט" טוענים שהגעתו של חורחה מסי התאפשרה בזכות חילוף ההנהלה והיחסים הקרובים שיש לו עם ז'ואן לאפורטה, כאשר בימים הקרובים הצדדים ידונו על המטרה הנכספת שהיא חתימה על חוזה חדש.

מסי כידוע מסיים חוזה ממש בקרוב בקיץ והצדדים צריכים להגיע להכרעה. בברצלונה מאמינים שמסי ימשיך בכל זאת מאחר שעכשיו הוא הרבה יותר שמח במועדון אחרי העזיבה של ברתומאו וגם בזכות היכולת הטובה שלו ושל הקבוצה.

כידוע, שתי הקבוצות שהוזכרו כמועמדות הבכירות לקלוט את מסי הן מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן, אך אחרי שכבר היה נראה שמסי יעזוב, כעת בתקשורת הקטלאנים אופטימיים הרבה יותר לגבי עתידו של הכוכב, ש"נוטה להישאר בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully