וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "התחלנו ללא אנרגיות, אין לי הסבר למה"

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 0:41

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-1:1 מול מ.ס. אשדוד ואיבוד הפסגה: "זה לא עניין של לחץ, לא פתחנו טוב. כרגע נראה שהמשחק מול מכבי חיפה יכריע את גורל האליפות". דור פרץ: "כל העונה רדפנו אחריהם"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

האכזבה בלטה על פניהם של שחקני מכבי תל אביב, לאחר שהצהובים נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד ואיבדו את הפסגה שישה מחזורים לתום העונה. הקבוצה של פטריק ואן לוון הגיעה למשחק הבית מול הקבוצה מעיר הנמל כשהיא יודעת שהיא חייבת ניצחון כדי לשוב למקום הראשון, אך ראתה את האורחת מגיעה למספר לא קטן של מצבים, עד שיעקב בריהון העלה אותה ליתרון לאחר מבצע יפה בדקה ה-48. אנריק סבוריט השווה והחזיר את חבריו למשחק, אך היריבה לא ויתרה, ומכבי תל אביב יצאה רק עם נקודה, והיא שוב רואה את הגב של מכבי חיפה שמקדימה אותה בנקודה. את אשדוד היא תפגוש שוב ביום רביעי, הפעם במגרש הי"א ברבע גמר הגביע.

דור פרץ עם עדן קארצב שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
"אנחנו צריכים להביא את הניסיון". דור פרץ עם חבריו/אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר: "לא התחלנו טוב את המשחק, היינו קצת כבדים ובלי אנרגיות. ניסינו לתקן את זה לא רק באמצעות החילופים אלא גם הסברנו לשחקנים מה צריך לעשות. אני לא יכול להסביר למה התחלנו ככה, זה קורה. זה לא שהלחץ השפיע עלינו. ניסינו לשחק טוב ולהרים את המהירות. הגענו להרבה מצבים ב-20 הדקות האחרונות ויכולנו לכבוש את השני. כרגע נראה שהמשחק מול מכבי חיפה יכריע את גורל האליפות".

ההולנדי נשאל מדוע טל בן חיים לא נכלל בסגל וענה: "למה טל בן חיים לא בסגל? למה אתם לא שואלים על דן גלזר? יש תהליך בחירה של השחקנים ואני מנסה לבחור בשחקנים שנמצאים בכושר טוב". על מתן בלטקסה שהועדף על פני איתן טיבי, אמר ואן לוון: "לא ראיתי שום טעות בהצבת מתן בלטקסה. לכל השחקנים הגיע לשחק".

דור פרץ הוסיף: "השחקנים פה לקחו הרבה תארים ואנחנו צריכים להביא את הניסיון. אין לי הסבר למה פתחנו לא טוב. במחצית הראשונה נראינו שבעים, לא אנרגטים וזה לא מספיק בשביל קבוצה שנלחמת על התואר. רדפנו כל העונה אחרי מכבי חיפה, הלחץ היה עלינו כל העונה וגם כשהובלנו זה הלחיץ אותנו לשמור על זה. לא בגלל הלחץ שיחקנו ככה בהתחלה. המחצית השנייה מעודדת, היינו צריכים לנצח בסוף. במחצית השנייה נראיתי כמו שאני רוצה להיראות, לצערי לא הצלחתי לכבוש או לבשל. הדרך עוד ארוכה לתואר לשתי הקבוצות, שתי הקבוצות אולי יאבדו נקודות, יש עוד מפגש בינינו. אנחנו צריכים להוכיח ולהופיע לכל משחק כדי שהמשחק מול מכבי חיפה יהיה מכריע".

לקראת המפגש מול אשדוד בגביע אמר הקשר: "עצם התוצאה שעשינו היום צריכה להרים את היכולת שלנו באופן אוטומטי. אנחנו פוגשים אותם בגביע וזו הזדמנות שלנו להרים את הרמה שלנו במשחק נוקאאוט".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1, מכבי חיפה בפסגה

לכתבה המלאה
פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"לא רואה טעות בהצבת השחקנים". פטריק ואן לוון/אריאל שלום

משה אוחיון, עוזר מאמן מ.ס. אשדוד שניהל את המשחק במקום רן בן שמעון המורחק, אמר בסיום: "אני מרוצה מהנקודה. התחלנו טוב מאוד את שתי המחציות. המחצית השנייה התחילה טוב מאוד עם שער מדהים ואז הלכנו אחורה ונתנו למכבי תל אביב לשלוט. זו עוד נקודה בדרך למטרה. ב-0:1 הייתה בעיטה יפה של רמזי ספורי ועוד הדיפה של השוער, היינו יכולים לעשות 0:2 וחבל. נקווה שכולם יתאוששו מהר, יש לנו יומיים להכין את כולם ואני מקווה שכולם ירגישו יותר טוב. במחצית דיברנו שאנחנו רוצים לשמור על אנרגיות גבוהות עד הסיום. השחקנים קצת הלכו אחורה והיו עייפים, כל אחד נתן את המקסימום".

על ההבדלים בין המשחק הזה לתבוסה מול מכבי חיפה, אמר אוחיון: "נגד מכבי חיפה שיחקנו לא טוב והיום היינו יותר טובים למרות שחסרו לנו שחקנים. כל מי ששיחק היום נתן את ה-100%. רן הכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר גם נגד מכבי חיפה, שם זה לא צלח. גם היום הנעת הכדור הייתה פחות טובה, אבל שיחקנו טוב. מכבי תל אביב לא באה זחוחה היום, אני מקווה שביום רביעי נעשה צעד נוסף לעבר המטרות שלנו".

רועי גורדנה סיכם: "נקודה חשובה מאוד במאבק על המקום השלישי, עם הרבה לב והקרבה. חסרו לנו הרבה שחקנים שהיו מוסיפים לנו המון. אנחנו שמחים על נקודה, זה טוב לנו. מכבי משחקת בקצב הכי גבוה בישראל. זה קצב שלא פגשנו עדיין, אבל הראינו הרבה לב והרבה הקרבה. יכולנו לכבוש את ה-0:2 ולגמור את המשחק, אבל לא קרה וחבל. עשיתי כמה טעויות במהלך הקריירה, אבל זה לא מאוחר. מהראן ראדי הגיע בגיל 30 לקבוצה גדולה ואולי זה יקרה גם לי, נראה מה יהיה בסוף העונה. זה 50-50 בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. אני חושב שמכבי חיפה קצת יותר מוכשרת, מכבי תל אביב קבוצה שמשחקת בקצב יותר גבוה, אגרסיבית מאוד. נגד מכבי חיפה היה לנו משחק לא טוב ואני החמצתי פנדל. היום עמדנו טוב מול מכבי והשגנו נקודה יפה. מעריכים אותי מאוד פה ואני מקווה שאני מחזיר לאנשים שנותנים בי אמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully