וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסים פלקושצ'נקו: "מתנצל אם מישהו מאוהדי הפועל חיפה נפגע ממני"

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 21:41

קשר חדרה התייחס לחגיגות מול האקסית: "האוהדים איחלו לי ולהורים שלי למות". אלישע לוי: "אסור להקל ראש באפשרות שנרד"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:3/ספורט1

הפועל חדרה הביסה הערב (ראשון) 0:3 את הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל. מקסים פלקושצ'נקו כבש צמד וחגג מול האקסית, אונריודה אודה הוסיף עוד אחד עבור החבורה של מנחם קורצקי, שיכולה לחגוג הישארות. הפועל חיפה עלולה לחזור אל מאבקי ההישארות.

מאמן חדרה מנחם קורצקי אמר אחרי המשחק: "כן, כמובן שנשארנו בליגה. היה משחק יוצא מן הכלל מבחינתנו. אני גאה בשחקנים שלי ובצוות שלי, זה מגיע למועדון הזה שתהיה פה קבוצה כזאת ותיתן תצוגה כזאת. פתחנו את המשחק לא טוב, היינו קצת בלחץ, לא הסתדר לנו המשחק. עשינו שינוי טקטי בתוך המגרש וזה עבד".

קורצקי החמיא לפלקושצ'נקו ואמר: "למקסים מגיעות כל המחמאות, הוא מגלה הרבה בגרות ויציבות, שזה משהו שהיה חסר לו בעונות הקודמות. למרות שהוא שחקן צעיר הוא מנהיג את החבר'ה ואני גאה בו". על אודה אמר קורצקי: "אני הטלתי וטו וביקשתי להשאיר אותו בקבוצה. ידעתי שאם אתן לו לשחק, הוא יכבוש שערים. אני שמח שהוא עושה את זה. הוא שחקן טוב ואני מאמין שהוא יעזור לנו בעתיד". לקראת המשך העונה אמר קורצקי: "אנחנו לא צריך להתבייש, עם המצב שאנחנו נמצאים בו, אנחנו יכולים לסיים במקום השביעי"

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו מול שוער הפועל חיפה רן קדוש. שלומי גבאי
התנצל עם מישהו מאוהדי הפועל חיפה נפגע ממנו. פלקושצ'נקו/שלומי גבאי

מקסים פלקושצ'נקו, שחגג עם צמד, אמר: "אני שמח מאוד על הצמד ועל הניצחון והדרך בה שיחקנו. הראינו שאנחנו קבוצה התקפית מאוד וכבשנו שלושה שערים. אני שמח שהחברים עזרו לי לכבוש צמד". על החגיגה שלו: "לא תכננתי בכלל לחגוג כי אני הכי מכבד את המועדון וזה המועדון בו גדלתי, אבל במשחק שעבר כבשתי ולא חגגתי. מתחילת המשחק ועד השער איחלו לי ולהורים שלי למות וזה הוציא ממני את האמוציות האלה. אני מקווה שזה לא יהיה להבא, אני מתנצל בפני אוהדי הפועל חיפה שנפגעו או משהו, אלה אמוציות שיצאו ממני".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "ברור שזו אכזבה גדולה. עשינו ניצחון גדול במחזור שעבר והיום יכולנו להמשיך ולהתרחק מהתחתית ולא עשינו את זה. שיחקנו טוב ב-20 הדקות הראשונות ונפלנו מנטאלית ופיזית. חדרה הייתה טובה יותר במחצית השנייה ובסוף זה יכול היה גם להיגמר 5:0". על עדן בן בסט: "לא ראיתי את המהלך מקרוב אז אני לא יכול להתייחס לזה. באופן כללי כקבוצה לא שיחקנו כמו שקבוצה במצבנו צריכה לשחק. היינו צריכים להיות יותר אגרסיבים יותר וחזקים יותר. אין לנו יותר מדי זמן, אנחנו צריכים לחשוב כבר על המשחק הבא. נאסוף כוחות, נביא את הרוח הקבוצתית. אני לא חושב שאפשר להקל ראש בסיכוי שנרד ליגה, אף אחד לא רוצה לרדת ליגה. נעשה הכול כדי להחזיר את האנשים למצב אחר. אני מקווה שזה יקרה במשחק הבא". על המשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה בשני: "לא עשינו את העבודה שלנו אז אנחנו מסתכלים על תוצאות אחרות, אבל אנחנו לא קובעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully