וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד צפוי לפתוח מול בני יהודה, מזרחי: "בית"ר גדולה מדי בשביל להסתבך בתחתית"

18.4.2021 / 15:07

הקשר ערך אימון כמעט מלא ויהיה כשיר למשחק מול הזהובים (שני, 20:15, ספורט1), דגני יפתח במקום בן חיים, בכורה בהרכב לפדידה. אבוקסיס: "עדיין מאמינים שהדברים תלויים בנו"

מחזור 29הסתיים19/04/2021
בית"ר ירושלים
  • יאנקוביץ' (90)
  • מגבו (90)
2:2
  • (21) ליואיץ'
  • (45) זנטי
בני יהודה תל-אביב
תקציר ה-1:1 בין בית"ר ירושלים ובני יהודה/ספורט1

בית"ר ירושלים

עלי מוחמד, שנטש את אימון אתמול עקב רגישות בשריר, ערך אימון כמעט מלא ואמור לפתוח בהרכב (שני, 20:15, ספורט1). המאמן יוסי מזרחי גם שוחח עם השחקן בנוגע לחשיבותו לקבוצה מחר ומוחמד אמר שיעשה את כל המאמצים לשחק. אוראל דגני יחזור להרכב על חשבון טל בן חיים, כאשר רועי פדידה צפוי לפתוח לראשונה העונה, כשחקן כנף. את החלק הקדמי ישלימו מרקו ינקוביץ' וירדן שועה. אלירן עטר התאמן אך מושך פציעה ויעלה מהספסל. עידן ורד ישחק בקישור.

במסע"ת לקראת המשחק אמר מזרחי: "זה משחק משמעותי מאוד, משחק שכל הליגה מחכה לתוצאה שלו. אני מקווה מאוד שהשחקנים יבינו את המסר. מהמשחק הזה יהיה קשה מאוד לחזור. אני בטוח שבני יהודה, שהיא קבוצה מצוינת שהמיקום לא משקף את איכות השחקנים והמאמן שלהם, הם יודעים מה הם צריכים לעשות, הם יבואו לנצח ואנחנו חייבים להיות נחושים ואגרסיביים וראשונים לכל כדור. אם נעשה את זה, יהיה בסדר. דיברתי עם השחקנים על הכל, על הקהל, מחויבות למועדון, מחויבות לקריירה שלהם, שזה לא פחות חשוב, אבל קודם כל מחויבות למועדון. זה מועדון יותר מדי גדול כדי להסתבך בקרבות תחתית אמיתיים, ואנחנו נעשה את הכל כדי לא להיקלע לסיטואציה הזאת".

הקבוצה הקימה מתחם בדיקות קורונה על מנת לאפשר כניסה לילדים ולאוהדים לא מחוסנים, כאשר הילדים ישלמו על הבדיקה וייכנסו למגרש חינם. בבית"ר האיצו את הפניה לקהל שיגיע על מנת לדחוף את הקבוצה: "במצב הזה רק הקהל יביא את הטירוף לשחקנים. אין ספק שהם חסרים לכולנו".

רועי פדידה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בכורה בהרכב. רועי פדידה/דני מרון

בני יהודה

הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שמרוחקת שבע נקודות מהמקום שמבטיח הישארות בליגת העל, נלחמת על חייה אבל יודעת אחרי ה-1:1 מול בני סכנין שהסיכויים להימנע מנשירה ללאומית הפכו לקלושים. המאמן אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול בית"ר. זה נכון שהמצב שלנו בטבלה לא טוב, אבל אנחנו עדיין מאמינים שהדברים תלויים בנו".

אבוקסיס הוסיף: "מעכשיו ועד סיום העונה כל משחק הוא משחק שאין ממנו דרך חזרה, וזה בוודאי נכון גם למשחק מחר. אנחנו מבחינתנו נעשה הכל בשביל לנצח מחר ולהשאיר לעצמנו סיכוי להמשך העונה".

עוד בוואלה!

בניית הסגל של בית"ר תוקפא עד מינוי המאמן הבא: "זאת החלטה חשובה מדי"

לכתבה המלאה
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
עדיין מאמין. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* 109 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהמאזן הוא 33:44 לבית"ר ירושלים ועוד 32 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח את בני יהודה בארבע הפעמים האחרונות בהן אירחה אותה, מאז ה-0:2 בפברואר 2018. אופיר קריאף הוא השריד היחידי בסגל של המארחת, כשאצל הכתומים אלה דן מורי, סתיו פיניש, אלמוג בוזגלו והמאמן יוסי אבוקסיס. שלושת האחרונים הספיקו לעזוב ולחזור מאז.

* בית"ר ניצחה בשני משחקי הבית האחרונים שלה (פעמיים מול הפועל כפר סבא) ותנסה להאריך את הרצף לשלושה - דבר שעשתה בפעם האחרונה בנובמבר-דצמבר 2019.

* בני יהודה נקלעה לפיגור בכל אחד מששת המחזורים האחרונים, אבל בפלייאוף התחתון הצליחה להשיג נקודות מהמצב הזה עם מהפך ל-1:3 מול הפועל חיפה ו-1:1 דרמטי בסכנין.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טדי
קהל: 2500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully