וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניית הסגל של בית"ר תוקפא עד מינוי המאמן הבא: "זאת החלטה חשובה מדי"

16.4.2021 / 8:35

משה חוגג החליט להמתין לפני שיקבל החלטות בנוגע לרכש ולשחקנים שיעזבו בסוף העונה, במועדון מבהירים: "המקום של אף אחד לא מובטח, גם של כאלה ששילמו עליהם הרבה כסף". יוסי מזרחי מודאג יותר מהעונה הנוכחית: "במצבנו, קונים תיקו נגד בני יהודה"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט 1

כחלק מהמסקנות של משה חוגג, ההחלטות לגבי סגל בית"ר ירושלים בעונה הבאה יתקבלו רק לאחר מינוי מאמן. הבעלים הבהיר לאנשי המועדון שהוא לא ממהר בקבלת החלטות בנוגע למאמן - ישראלי או זר - וכמו כן, לאחר מינוי צוות מקצועי ירצה שתהיה תכנית עבודה מסודרת לבניית הסגל. מלבד המאמן, גם אלי אוחנה ויוסי מזרחי יהיו מעורבים בבניית הסגל.

"לא נחזור על הטעויות מהעבר. זאת החלטה יותר מדי חשובה מי יאמן ומי ישחק, נבחר בקפידה כל שחקן", אמר חוגג לאנשיו.

בבית"ר ישנם שחקנים שנרכשו בסכומים גבוהים כמו מיכאל אוחנה, עלי מוחמד, ירדן שועה ומתאוסיניו, אך במועדון הבהירו כי "המקום של אף אחד לא מובטח רק בגלל ששילמו עליו הרבה כסף. למי שלא יתאים נמצא פיתרון, לא נכפה שחקנים על מאמן".

אגב, בבית"ר משוכנעים שאם יוחלט לא להמשיך את ההתקשרות עם מרקו ינקוביץ', הוא לא מסוג השחקנים שיכפה את עצמו על המועדון, וסביר שימצא לעצמו קבוצה באירופה בסכומים אותם הוא אמור להרוויח. בכל מקרה, ההחלטות יתקבלו בשיתוף המאמן הבא.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם יו"ר הקבוצה אלי אוחנה. מאור אלקסלסי
בהמתנה. חוגג/מאור אלקסלסי

עם כל הכבוד לעונה הבאה, יוסי מזרחי לחוץ מהמשחק נגד בני יהודה ביום שני. במועדון חוששים מהמשחק ומנסים להרים את השחקנים, כאשר המאמן חוזר כמו תקליט שבור על הסכנות שאורבות בתחתית והאנרגיות שתביא איתה בני יהודה. גורמים במועדון אף לא התביישו לומר: "אנחנו קונים תיקו. במצבנו, גם את זה לא פשוט להשיג".

אוראל דגני עדיין נזהר בחזרה שלו ולא בטוח שיוכל לפתוח בהרכב, כאשר רק לאחר האימון המסכם ביום ראשון ניתן יהיה לדעת באופן סופי.

אם הוא יוכל לפתוח, הוא ישחק לצד אופיר קריאף. בחלק הקדמי נראה שמקומם של עידן ורד וירדן שועה ב-11 מובטח, כאשר אלירן עטר או עוזיאל פרדו אמורים להצטרף אליהם. המאמן כבר הבהיר שירצה לתת יותר דקות לצעירים רעבים כמו פרדו ופדידה עד לתום העונה.

בנוסף, חוגג יצטרך להעביר סכום כסף נוסף של כ-3 מיליון שקל, על מנת שהקבוצה תוכל לסיים תפעולית את העונה. למעשה, לקבוצה לא נותרו כלל הכנסות כאשר יש לה עוד ארבע משכורות לשלם לשחקנים ועובדים. בית"ר תמשוך גירעון והתחייבויות גם לעונה הבאה, כולל תשלומים אחרונים על ירדן שועה ומתאוסיניו, אך בסך הכל שילמה העונה את מרבית ההתחייבות הכבדות שלה ותהיה מאוזנת יותר בעונה הבאה.

עוד בוואלה!

"לא מבין מה בנו כאן": יוסי מזרחי עדיין לא נרגע מההפסד של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

ילדים עד גיל 18 שירצו להיכנס למשחק מול בני יהודה ישלמו עלות בדיקת קורונה בלבד (70 ש"ח) ויזכו להיכנס למשחק ללא תשלום נוסף. מבוגרים הנדרשים לבדיקה ישלמו את עלות הבדיקה (70 ש"ח) וירכשו כרטיס כניסה באתר "לאן".

בדיקת הקורונה המהירה תתקיים בהרשמה מראש על ידי הקישור המצורף, ע"י צוות איכילוב-וול בצמוד לקופות ביציע המערבי (ההרשמה לבדיקות תיסגר ביום ראשון בשעה 20:00). להרשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully