וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מבין מה בנו כאן": יוסי מזרחי עדיין לא נרגע מההפסד של בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 17:59

המאמן מתוסכל מרמת המחויבות של חלק מהשחקנים ולחוץ לקראת המשחק מול בני יהודה בשני: "הגיע הזמן שכולם כאן יתעוררו ויסיימו את העונה הזאת כמו שצריך". דגני ישוב לסגל, ינקוביץ' שהתלונן על רגישות אמור להיות כשיר

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט 1

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, לא רגוע מאז ההפסד למכבי נתניה, וניסה להעיר את שחקניו לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני (20:15, ספורט 1). "אמרתי להם ממהתחלה שהם לא מבינים לאן אנחנו הולכים וגם עכשיו אני מרגיש ככה, הגיע הזמן שכולם כאן יתעוררו ויסיימו את העונה הזאת כמו שצריך", אמר המאמן לאנשי המועדון. אגב, מזרחי מנסה להבין תוך כדי תנועה את אופי הסגל, אך לא פעם נשמע אומר: "לא מבין מה בנו כאן".

מזרחי מעוניין לתת יותר דקות לעוזיאל פרדו ורועי פדידה במשחקים הקרובים, מתוך רצון שיהפכו לחלק משמעותי יותר בעונה הבאה. אוראל דגני יחזור לסגל אך עדיין לא ברור אם יחזור ל-11, תמיר עדי ייעדר ואילו ניקו אולסק עדיין בשיקום ומקווה לחזור עוד לפני סיום העונה. מרקו ינקוביץ' התלונן על רגישות לאחר המשחק בנתניה אך אמור להיות כשיר.

באימון שנערך היום קיבלו השחקנים הרצאה משני לוחמי צה"ל שנפגעו בקרב.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. ברני ארדוב
לא רגוע מאז ההפסד לנתניה. מזרחי/ברני ארדוב

לקראת העונה הבאה, בית"ר ירושלים קיבלה עשרות שמות של מאמנים זרים, חלקם בעלי שם, אך בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה סופית אם למנות מאמן זר ואיזה תקציב יוקדש לכך. במהלך הימים הקרובים אמור משה חוגג לשבת עם אלי אוחנה ומוני ברוש, להכין את תכנית התקציב לעונה הבאה ולהתקדם, כאשר צעדים ממשיים ייעשו רק לאחר הבטחת ההישארות בליגה.

איתמר ניצן עם עידן ורד בית"ר ירושלים. אתר רשמי, אתר רשמי
איתמר ניצן ועידן ורד עם מאיר אפללו ואסף מלכא/אתר רשמי, אתר רשמי

הבוקר, ערב יום הזיכרון, הגיעו אל מתחם האימונים בבית וגן מאיר אפללו ואסף מלכא, מעמותת "אחים לחיים", אשר עוזרת לנכי צה"ל. השניים ישבו מול שחקני הקבוצה הבוגרת, ובמשך כמעט שעה סיפרו לשחקנים והצוות סיפורים על הפציעה שלהם, ועל ההתמודדות שלהם לאחר מכן. האירוע התקיים היום על מנת לתת ללוחמים את האפשרות להתייחד עם חבריהם ויקיריהם מחר באירועים שונים.

השניים, שהם גם אוהדי הקבוצה, קיבלו חולצת משחק ואף זכו לחיבוק גדול מהשחקנים בסיום, כשגם השחקנים הזרים היו מרותקים לסיפורים והמשיכו לשאול אותם שאלות גם לאחר השיחה. מאוחר יותר צפו גם באימון ושמעו דברי שבח מיוסי מזרחי, שאמר לשחקנים: "אתם דמויות להערצה אצל הרבה אנשים, אבל הם הגיבורים האמיתיים, הם אלה שבזכותם אנחנו משחקים כדורגל בביטחה וחיים במדינה שלנו. אני זוכר מלחמות ומשפחות שכולות, כמו במלחמת יום הכיפורים". כאשר אמרו לו שהם מעריצים אותו, השיב: "תאמינו לי, אני מעריץ אתכם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully