וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הספורט יבקש תמיכה באירוח אירועי ספורט בינלאומיים: "ישראל היא אי ירוק"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 12:33

במשרד מקווים לנצל את מבצע החיסונים והירידה בתחלואה כדי לזכות באירוח תחרויות גדולות, והקצה 35 מיליון שקל לנושא. השר טרופר: "ישראל תזכה לחשיפה חשובה דרך הספורט והערכים שאנחנו מקדמים"

היכל שלמה, דרייב אין, לקראת גרנד סלאם תל אביב בג'ודו. היכלי הספורט, אתר רשמי
גרנד סלאם תל אביב השנה/אתר רשמי, היכלי הספורט

משרד התרבות והספורט הודיע היום (שלישי) יצא בקרוב בקול קורא שיאפשר בקשות לתמיכה באירועי ספורט בין-לאומיים בארץ לשנים 2020 - 2023.

על פי ההודעה: "החלטה זאת צפויה להוביל לקיומם של אירועי ספורט ותחרויות גדולות, בהיקף יבשתי או עולמי, כאן בישראל. לראשונה, משרד התרבות והספורט הקצה סכום של כ-35 מיליון שקלים לבקשות תמיכה באירועי הספורט בין לאומיים. מטרת הקול הקורא היא לארח כאן את מיטב הספורטאים והספורטאיות ואירועי ספורט בעלי חשיבות תחרותית גבוהה, אשר יביאו גאווה גדולה למדינת ישראל.

עם מבצע החיסונים בישראל והקהל שכבר חזר למגרשי הספורט - מדינת ישראל מוכנה לארח טורנירים ומשחקים בינלאומיים גדולים ולה יתרון רב במציאות הקיימת בעולם. הספורטאים והספורטאיות הבין-לאומיים יזכו להתחרות במגרשים עם קהל הנוכח פיזית באירוע וזאת לראשונה מזה יותר משנה עם פרוץ מגיפת הקורונה".

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר: "מדובר בבשורה גדולה, בה אנו מביאים את מדינת ישראל לקדמת הבמה כ-"אי ירוק" בטוח ואטרקטיבי במיוחד לספורטאים ולספורטאיות מכל העולם אשר יגיעו לישראל ויחוו את החוויה מקרוב ועם קהל. מדינת ישראל תזכה לחשיפה בינלאומית חשובה דרך הספורט והערכים שאנו מקדמים. יתר על כן, הגעה של תחרויות ספורט בינלאומיות לישראל תייצר עוד דחיפה למשק עם מגוון הזדמנויות תעסוקה חדשות".

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך: "עם הגעת אירועים בינלאומיים אלו, מדינת ישראל תהווה חוד החנית של הספורט המקצועי בעולם כך נצליח להגיע להיות המודל הערכי השואף למצויינות בתקווה גדולה לראות את הספורטאים והספורטאיות שלנו על הפודיום מתחרים ומנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully