וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר אופטימי: "זה בידיים שלנו ואנחנו יודעים את זה"

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 22:43

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-0:4 המרשים על קרית שמונה: "השחקנים גילו עוצמות ורוע שבוע שני ברציפות, מקווה שהפציעה של פלאניץ' לא חמורה". חזיזה על האליפות: "זה מדגדג בבטן, חושב על זה כל יום"

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
מרוצה מאוד. בכר/דני מרון

מכבי חיפה הרשימה זה שבוע שני ברציפות, כשמחצה את עירוני קרית שמונה 0:4 וטיפסה בחזרה לפסגת הטבלה - לפחות באופן זמני, עד משחקה של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד מחר (ראשון). הקבוצה של ברק בכר נראתה נהדר וקיבלה שערים מגודסוויי דוניו (8), צ'ארון שרי (42), מוחמד עוואד (54) ועומר אצילי (76).

ברק בכר סיכם ואמר: "העניין הוא אנחנו, איך אנחנו באים וממשיכים את מה שעשינו נגד אשדוד. התחלנו את הפלייאוף טוב נגד מכבי פתח תקוה אבל לא לקחנו נקודות, גם מול מכבי תל אביב, וזה יותר מדי. ידענו שאין דרך חזרה משני המשחקים הללו, עלינו לנצח מול קבוצה מסוכנת. היה חשוב להראות עליונות ואגרסיביות.

"כל משחק שעובר מקרב אותנו לסוף ולכן אנחנו מבינים את החשיבות, לכן השחקנים עלו כפי שהם עלו, בידיעה שאין שום דבר אחר חוץ משלוש נקודות. אני מאמין שזה יהיה ככה עד הסוף. בנוסף לאיכות שיש פה, צריך להוסיף דברים קטנים שיכולים להכריע משחקים ולא ליפול לטעויות קטנות כפי שקרה לנו כמה פעמים השנה. השחקנים מבינים את זה, מגלים עוצמות ורוע חיובי משחק שני ברציפות. זה לא יהיה קל, אבל בסופו של דבר זה בידיים שלנו, אנחנו יודעים את זה".

החדשות הרעות היחידות בחיפה: בוגדן פלאניץ' נפצע בברכו והוחלף, לקראת המשחקים המכריעים של העונה. עדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק מול הפועל עפולה בגביע המדינה בעוד חמישה ימים, או לפגוש מול הפועל באר שבע בעוד כשבוע וחצי. "הוא ייבדק", אמר בכר. "כרגע אי אפשר לדעת. אני מקווה שזה לא חמור. גם אם זה משהו קצת חמור, נדע להתגבר. יש לנו סגל מספיק טוב. חוסה רודריגס אמור לחזור ביום חמישי, גם ניקיטה בדרך חזרה".

דולב חזיזה הוסיף: "אני מאוכזב כשלא כבשתי, זו הציפיה שלי מעצמי כל משחק, אבל אני לא כופה את עצמי על המשחק. אני בטוח שזה ייכנס ברגעים קשים יותר, כשיצטרכו אותי. היה לנו משחק מאוד קשה, היה חשוב לנו לחזור לנצח. יש לנו סגל שחקנים ענק, המאני טיים הוא לשחקנים גדולים ואני מקווה שנעמוד בזה. ברור שזה מדגדג בבטן, אני חושב על זה בכל יום, לקחת אליפות זה לא דבר של מה בכך. אם לא היינו בשלים לזה, לא היינו מגיעים לאיפה שאנחנו עכשיו. נראה מה יהיה, אנחנו שמחים שדברים תלויים בנו".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה את עירוני קרית שמונה 0:4

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
הצגה בירוק/דני מרון

מנגד, סיכם קובי רפואה ואמר: "למרות שחיפה שלטה במשחק הגענו ל-2-3 מצבים טובים במחצית הראשונה. הקבוצה הטובה יותר ניצחה, במחצית השנייה זה כאילו כל דקה היינו עלולים לקבל גול וטוב שזה נגמר ככה. אבל אני לא אוריד את הראש ואדאג להרים את השחקנים, יש לנו שלושה משחקי בית, הפער שתי נקודות מהמקום הרביעי ואני לא אוותר. השחקנים נותנים 200 אחוז כל משחק, נעשה את המקסימום גם נגד מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully