וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 בין הפועל נוף הגליל להפועל ירושלים, נס ציונה התקרבה

משחק העונה הסתיים בחלוקת נקודות, הסקציה ניצחה 0:1 בראשון לציון והיא רק ארבע נקודות מהמקום השני. 2:3 דרמטי לכפר קאסם בעכו

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם בן מיזן (מימין). ברני ארדוב
הפועל ירושלים עדיין לא יכולה להתרווח. בן מיזן/ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית) מחכה 15 שנה לחזור לליגת העל, הפועל ירושלים רוצה להיות קבוצת האוהדים הראשונה שמעפילה לליגה הבכירה, ו-21 שנה אחרי ירידת הקבוצה המקורית. הערב (שני) הן נפגשו לקרב ישיר שהסתיים ב-1:1 והחזיר למאבק את סקציה נס ציונה השלישית, שצימקה את הפער מהירושלמים לארבע נקודות אחרי 0:1 בראשון לציון. הפועל עכו נותרה מתחת לקו האדום לאחר הפסד סופר-דרמטי 3:2 למ.ס. כפר קאסם.

מתאוס לימה שחקן הפועל נוף הגליל חוגג שער. ברני ארדוב
שער עם בשורה. מתאוס לימה חוגג את השוויון/ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים 1:1

שתי הראשונות, שעדיין נמצאות תחת הטראומה של החמצת העלייה ב-2019, חילקו ביניהן נקודות במשחק העונה. הפועל נוף הגליל קיוותה לנצח את הפועל ירושלים בבית לראשונה מאז אוקטובר 2016 והייתה יותר טובה מרגע שבן מיזן כבש לרשתה מהנקודה הלבנה, אבל הצליחה רק להשוות מראשו של מתאוס לימה ואולי תצטער על כמה החטאות ובעיקר על הפנדל המוחמץ של דובב גבאי שבע דקות לאחר השוויון. האורחת פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון וכעת מרגישה את נס ציונה שוב נושפת בעורפה, כשהפער רק ארבע ובקופה נותרו עוד 15 נקודות.

הרכב הפועל נוף הגליל: שגיא מלול, רועי שוקרני, ליעד אלמליח, פדרו סאס פטראצי, ג'ניה ברקמן, אלי בלילתי, איתן ולבלום, מחמוד ג'אבר, דובב גבאי, ווהיב חביבאללה, מתאוס לימה.

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, גוני נאור, גל מאיו, יוראי מליח, מאור ג'רסי, קלטוס נומביל, אווקה אשטה, גיא בדש, בן מיזן, עידן שמש.

עוד בוואלה!

ניצחון שלישי רצוף להפועל פתח תקוה: 0:1 על הפועל רעננה

לכתבה המלאה
דובב גבאי שחקן הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
היה צריך להכריע את המשחק. דובב גבאי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

  • דקה 20: גול! ברקמן הכשיל בשלומיאליות בקצה הרחבה את מיזן שפרץ מצד שמאל. מיזן ניגש בעצמו לנקודה הלבנה, בעט כדור שטוח שמאלה ומלול לא זז. התשיעי של החלוץ העונה, 0:1 להפועל ירושלים.
  • דקה 38: ההזדמנות הראשונה של נוף הגליל: ולבלום השתלט על כדור קרן שהורחק רע ובעט חזק, אבל נבלם על ידי שחקן הגנה מטר מהקו.
  • דקה 41: עוד מצב של המארחת: גבאי ולימה יצאו למתפרצת, המסירה של גבאי נבלמה והוא ניסה לסובב בשמאל לחיבורים, אבל אדליי התעופף והדף.
  • דקה 49: הפועל ירושלים כמעט עקצה עם השני, אבל מלול סיפק עצירה נהדרת לנגיחה של שמש.
  • דקה 51: גבאי פרץ לרחבה אחרי דאבל-פס וכבר הכניע את אדליי, אלא שהכדור שלו פגע בקורה ויצא החוצה. עוד פספוס גדול של המארחת.
  • דקה 58: גול! חביבאללה חילץ כדור ליד דגל הקרן לעבר שוקרני שהרים מצוין, וברחבה היה זה החלוץ לימה שנגח מצוין אל הרשת. נוף הגליל השוותה ל-1:1.
  • דקה 65: החמצת פנדל! לימה נדחף ברחבה על ידי מאיו והשופט פוקסמן קבע פנדל לנוף הגליל, אבל גבאי המשיך בסדרת ההחטאות שלו והכדור שלו מהנקודה הלבנה נהדף על ידי אדליי.
  • דקה 83: השליטה של נוף הגליל נמשכה עם עוד כמה חצאי מצבים, ואז המחליף מוטי מלכה יכול היה לכבוש מקרוב, אבל נגח החוצה.
אדבאיו אדליי שוער הפועל ירושלים עוצר פנדל. ברני ארדוב
מנע מהפך. אדבאיו אדליי הודף את הפנדל/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 1:0

היחידה שעוד מאיימת על שתי המוליכות היא סקציה נס ציונה, שניצחה בדרבי הפרדסים בזכות נגיחה של וואליד דרוויש בדקה ה-27 וצימקה את הפער מהפועל ירושלים לארבע נקודות עם ניצחון חוץ רביעי ברציפות. הפועל ראשון לציון נותרה ללא ניצחון ב-11 משחקי הליגה האחרונים מול נס ציונה, מאז ה-0:1 בחוץ בדצמבר 2009, ובבית לא עשתה את זה מאז ימי הליגה הארצית (0:3 באוקטובר 2008). החל מהדקה ה-41 היא נאלצה להסתדר ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקתו של סהר דבח.

אשטה אווקה שחקן הפועל ירושלים מוציא אבוקה מכר הדשא. ברני ארדוב
מחלץ כדורים ומפנה אבוקות. אווקה אשטה/ברני ארדוב

הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם 3:2

דרמה גדולה באצטדיון בעכו, בסיומה המארחת נותרה מתחת לקו האדום בעקבות משחק 13 ברציפות ללא ניצחון, בעוד הקבוצה של שלומי דורה התרחקה עד כדי חמש נקודות מהמבחנים ושבע מהקו האדום. עומר בוארון העלה את עכו ליתרון בדקה ה-43, אבל הבלם דואגי מאלה השווה בצד השני וסאמח מרעב השלים את המהלך של כפר קאסם עם פנדל בדקה ה-76. זאהי אחמד המחליף איזן עבור עכו בתוספת הזמן ומסאי דגו חשב שיש לו נקודה ראשונה מאז מונה, אלא שפיליפ אבו מנה הכריע בדקה ה-95 ונתן את האות לחגיגה גדולה של אוהדי כפר קאסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully