וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

שער של נפתלי בלאי בדקה ה-23 סידר למלאבסים ניצחון שלישי ברציפות ועלייה מעל הקו האדום. אום אל פאחם וכפר שלם נפרדו ב-1:1, עפולה פירקה 0:5 את אחי נצרת

ארבעה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-32 בליגה הלאומית. הפועל פתח תקוה הצליחה לרשום ניצחון שלישי ברציפות עם 0:1 ביתי מול הפועל רעננה. הפועל כפר שלם סחטה 1:1 דרמטי מהפועל אום אל פאחם. הפועל עפולה הביסה 0:5 את אחי נצרת האומללה ובפלייאוף העליון הפועל רמת גן ניצחה 0:1 את הפועל ניר רמת השרון, ובמוצ"ש נפרדו הפועל איכסל ובית"ר תל אביב בת ים ב-1:1.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. מאור אלקסלסי
נפתלי בלאי סידר להפועל פתח תקוה שלוש נקודות יקרות/מאור אלקסלסי

פלייאוף תחתון

הפועל פתח תקוה - הפועל רעננה 0:1

הקבוצה של קלמי סבן התעוררה וחזרה לחיים עם ניצחון שלישי ברציפות והיא אפילו מעל הקו האדום, לפחות עד משחקה של הפועל עכו בהמשך המחזור. נפתלי בלאי העלה את המלאבסים ליתרון בנגיחה בדקה ה-23 אחרי קרן מימין וקבע 0:1. במחצית השנייה נפסל שער של אליאור משעלי שהגיע ראשון לריבאונד אחרי בעיטה של שגיא דרור אל המשקוף. זה נפסל בגלל טענה לנבדל, שספק אם היה. כ-2,500 אוהדי הפועל פתח תקוה חגגו עם השחקנים בסיום את הניצחון.

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר שלם 1:1

האורחת לא הייתה קונה תיקו לפני המשחק כי היא חייבת נקודות כשהיא במקום האחרון, אבל לאור ההתפתחויות והשער שכבשה בדקה ה-90, היא בטח תהיה יחסית מרוצה. מאמן המארחת מוטי איוניר ירד מהמגרש בתחילת המחצית השנייה אחרי שטען שהוא לא מרגיש טוב. נקווה שלא מדובר במשהו חמור. כך או אחרת אום אל פאחם עלתה ליתרון בדקה ה-60 עם נגיחה מדויקת של איתי טאקו. כפר שלם הצליחה לאזן ממש בתחילת תוספת הזמן אחרי שמייקל אולהה מסר כדור רוחב מימין לתומר בנבנישתי, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-1:1. כפר שלם הפעילה לחץ כבד על השער של אום אל פאחם אחרי השוויון, אבל לא הצליחה לכבוש.

הפועל עפולה - אחי נצרת 0:5

המארחת חגגה במשחק בין שתי קבוצות, שכבר די הבטיחו עונה נוספת בליגה הלאומית ולא יירדו. דודו ביטון העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-23 עם נגיחה אחרי שביצע תנועה נהדרת וקבע 0:1. המארחת קבעה 0:2 בדקה ה-35 אחרי מהלך התקפי יפה שנגמר עם שער קליל של דור כוכב. איסקוב הוסיף עוד אחד בדקה ה-71 עם מספרת יפה וזה 0:3. עמית כהן הוסיף עוד אחד בדקה ה-81. עפולה לא הורידה את הרגל מהדוושה ועמית כהן השלים צמד כמחליף בדקה ה-84.

מוטי איוניר מאמן הפועל אום אל פאחם עם לבאן קוטאליה. מאור אלקסלסי
רק בריאות. איוניר/מאור אלקסלסי

פלייאוף עליון

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 1:0

האורדונים עם ניצחון במשחק בין שתי קבוצות שכבר איבדו סיכוי ריאלי לעלות ליגה. האורחת קיבלה פנדל די מפוקפק בדקה ה-88 אחרי כדורגל לא טוב במשחק כולו. מיקו ממן לקח את האחריות ובעט מ-11 מטר מדויק אל הפינה כדי לסדר להפועל רמת גן שלוש נקודות.

הפועל איכסל - בית"ר תל אביב בת ים 1:1

המארחת עשתה את שלה מעצם השגת הכרטיס לפלייאוף העליון, ומאותו רגע הפסידה ארבע פעמים ברצף ונפרדה מהמאמן אלירן חודדה שהתפטר בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה, אבל הפעם קטעה את הרצף עם תיקו. תימור אביטן חגג את ה-13 שלו העונה בליגה בדקה ה-39, אבל בר כהן השווה בדקה ה-73 ושלח את בית"ר תל אביב בת ים להתכונן לרבע גמר הגביע מול בני סכנין ברביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully