וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 89:99 בחוץ את בני הרצליה

היידגר וקלארק הובילו את המארחת ליתרון ברבע השלישי, הקבוצה של דני פרנקו הגיבה בריצת 2:17 וקבעה מהפך ברבע המכריע

שחקן בני הרצליה מקס היידגר. דני מרון
הרצליה מסתבכת בתחתית. היידגר/דני מרון

בני הרצליה בצרות. הקבוצה של שרון דרוקר רשמה הערב (ראשון) הפסד שישי ברציפות, הפעם 99:89 מול הפועל תל אביב בבית. המארחת פתחה היטב את המשחק והוליכה בסיום הרבע הראשון וגם בהפסקת המחצית, אך סיום הרבע השלישי וכל הרבע האחרון היה שייך באופן כמעט בלעדי לשחקנים של דני פרנקו, שרצו 2:17 בתחילת הרבע הרביעי ולמעשה סגרו עניין.

בר טימור (18 ו-8 אסיסטים), ג'סטין טילמן (17) וים מדר (16) בלטו אצל האדומים כשגם רג'י אפשואו היה מצוין עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים. מקס היידגר (22) היה נהדר בשורות המארחת, כשגם קוטי קלארק הציג יכולת גבוהה, אך זה לא מנע מהרצליה הפסד נוסף, והיא נופלת לקלחת של התחתית. הפועל תל אביב חוזרת למסלול הניצחונות לאחר התבוסה הביתית מול גלבוע/גליל.

קלעו להרצליה: מקס היידגר 22, קוטי קלארק (8 ריבאונדים, 8 אסיסטים) 18, אלייז'ה תומאס ועבדול גאדי (6 אס') 12 כ"א, טרל פארקס 11ו-5 ריב', אבירם זליקוביץ' 6, גייב לוין ואלישי כדיר 4 כ"א.

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 18 ו-8 אס', ג'סטין טילמן 17 ו-7 ריב', ים מדר 16 ו-10 אס', רג'י אפשואו 15 ו-6 ריב', טייריק ג'ונס (8 ריב') ופול סטול (6 אס') 11 כ"א, רז אדם 8, יונתן מור 3.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ניצחון חוץ חשוב. ים מדר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת קלעה את הנקודות הראשונות במשחק, אך האדומים הגיבו בריצת 0:11 מהירה. הרצליה לא נבהלה, קלעה שש נקודות רצופות ונצמדה לקבוצה של פרנקו. הרצליה קלעה את שש הנקודות האחרונות ברבע וירדה להפסקה בין הרבעים ביתרון 22:24.

רבע 2:

הפועל תל אביב השיבה אליה את היתרון, אך המארחת שבה ונטלה את ההובלה כשמקס היידגר וקוטי קלארק להטו וקבעו 36:42, חמש דקות למחצית. היתרון של הרצליה עלה כבר לשמונה הפרש, אך הקבוצה של דני פרנקו סיימה בצורה טובה את המחצית וירדה להפסקה בפיגור 52:49.

עוד בוואלה!

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי הלך לעולמו

לכתבה המלאה
קוטי קלארק, בני הרצליה, מול בר טימור, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב ברחה ברבע האחרון. קוטי קלארק מול בר טימור/ברני ארדוב

רבע 3:

היידגר המשיך ללהוט גם ברבע השלישי, כשהפועל תל אביב לא מאפשרת ליריבה לברוח. טרל פארקס נכנס לעניינים והרצליה עלתה ל-66:72, אך שתי שלשות של אפשואו וסטולס קבעו שוויון. לקראת הרבע המכריע, וזה הכי צמוד שיש באולם היובל - 72:72.

רבע 4:

הרבע האחרון נפתח בנקודות של ים מדר, ואז חסימה אחת אדירה בכל צד של המגרש - האחת של טייריק ג'ונס על אלייז'ה תומאס, השנייה של תומאס עצמו על ים מדר. האורחת פתחה מבערים וסגרה ריצת 2:17 בדרך ליתרון 74:83, ושרון דרוקר הזעיק פסק זמן. הפועל תל אביב לא עצרה, וסגרה ניצחון, בעוד הרצליה רושמת שישה הפסדים רצופים. 89:99 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully