וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי הלך לעולמו

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 16:50

אחרי שנתיים של מאבק במחלת הסרטן נכנע יושב הראש בן ה-60 שהצעיד את הקבוצה בחזרה לליגת העל ולהופעות מכובדות גם באירופה. ניהל את הקבוצה גם כשהיה במצב קשה. שימש כיועץ לשרת החינוך בעברו וסגן ראש עיריית נהריה. המשחק מול אילת יידחה להמשך השבוע

אבל בעולם הכדורסל הישראלי: יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי הלך לעולמו הלילה (בין שישי לשבת) בתום מאבק ארוך במחלת הסרטן. אלפסי נאבק במחלה במשך כשנתיים, כשבתקופות מסוימות היה נראה כי הצליח לגבור על המחלה, אך לבסוף נכנע במאבקו. עד לאחרונה, למרות מצבו הקשה, המשיך אלפסי בניהול השוטף של נהריה בניסיון להשאיר את הסגולים בליגת העל לעונה נוספת.

המשחק בין עירוני נהריה להפועל אילת, שאמור היה להיערך מחר, יידחה להמשך השבוע.

ניסים אלפסי, יו"ר עירוני נהריה. קובי אליהו
נכנע למחלה הארורה. ניסים אלפסי/קובי אליהו

אלפסי (60) נולד במרוקו ועלה לישראל בגיל 5, והיה לאחד האנשים המוכרים בנהריה. הוא היה מורה לחינוך גופני במשך שני עשורים ולאחר מכן שימש במשך שנים רבות ליועצו של ראש העיר ג'קי סבג, ואף מונה לתפקיד סגן ראש העיר. בעברו היה גם יועצה של השרה לימור ליבנת במשרד החינוך והיה מקושר מאוד בליכוד גם בתקופת כהונתה של מירי רגב בתפקיד שרת התרבות והספורט.

הקשר שלו לעירוני נהריה החל כבר בתחילת שנות ה-2000, כשהוא משמש כיו"ר המועדון מימיה בליגה הלאומית. בשנת 2014 הוא מחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה בה היא נמצאת עד היום. בשיאו הוביל את נהריה לשנתיים במפעלים האירופיים והגעה לרבע גמר היורופקאפ. במקביל ניהל את קבוצת הכדורגל העירונית מ.ס בית"ר נהריה והשקיע לא מעט בניסיון לקדם את הקבוצה גם כן.

ממנהלת הליגה נמסר: "המנהלת והקבוצות מרכינות ראשן עם מותו של יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי לאחר מחלה קשה וממושכת ומשתתפות בצער המשפחה ואנשי ואוהדי עירוני נהריה. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל: "זהו יום עצוב לקהילת הכדורסל ולי באופן אישי. ניסים היה חבר לדרך ואהבתי לשוחח ולהתייעץ עימו בכל נושא. יחסרו לנו מאוד חוכמתו, נחישותו ונועם הליכותיו. אבידה גדולה לעולם הכדורסל. יהי זכרו ברוך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully