וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ואינטר נפרדו ב-1:1, הפער בפסגה צומק לתשע נקודות

כריסטיאן אריקסן (55) מנע מהמוליכה הפסד שלישי בלבד העונה. אטאלנטה ניצחה 0:1 את יובנטוס נטולת רונאלדו, ניצחון למילאן מול גנואה

כריסטיאן אריקסן אינטר חוגג. רויטרס
הציל נקודה לאינטר. אריקסן/רויטרס

המחזור ה-31 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם משחקיהן של כל הגדולות בצמרת. המוליכה אינטר איבדה שתי נקודות וסיימה ב-1:1 בחוץ עם נאפולי החזקה, כשעוד לפני כן אטאלנטה עלתה למקום השלישי על חשבון האלופה היוצאת יובנטוס, אחרי שניצחה אותה לראשונה אחרי 20 שנה. מילאן גירדה שלוש נקודות קשות נגד גנואה, לאציו גברה על בנבנטו בדרבי של משפחת אינזאגי ורומא הפסידה 3:1 לטורינו.

ניקולו בארלה אינטר. רויטרס
חיים קשים מול נאפולי. בארלה/רויטרס

נאפולי - אינטר 1:1

אחרי שראתה את מילאן משיגה ניצחון במשחק בצהרי היום, אינטר קיוותה לנצח כדי להגדיל שוב את הפער ממנה בפסגה ל-11 נקודות, אך הסתפקה בנקודה במגרש קשה מאוד מול נאפולי, שמצידה נלחמת להגיע לטופ 4 עם יובנטוס ואטאלנטה. בדקה ה-35 נאפולי עלתה ליתרון מגול עצמי אומלל של סמיר האנדנוביץ' השוער שלה שנתקל בדה פריי ודחק כדור רוחב לשערו הוא. אלא שבדקה ה-55 כריסטיאן אריקסן שכבר היה מחוץ לקבוצה, השווה עם בעיטה חזקה משמאל מקצה הרחבה. נאפולי במרחק של שתי נקודות מיובנטוס הרביעית, אינטר בדרך הבטוחה לאליפות למרות התיקו הזה.

אנטה רביץ', שחקן מילאן. רויטרס
רביץ' נועץ את הראשון של מילאן/רויטרס

מילאן - גנואה 1:2

שלוש נקודות חשובות למילאן, שהשיגה ניצחון בית ראשון אחרי יותר מחודשיים. הרוסונרי התקשו מאוד נגד הקבוצה מהחלק התחתון של הטבלה, אבל ניצלה בדקות הסיום כשגנואה לחצה ולבסוף ניצחה. אנטה רביץ' כבש ראשון בבעיטה חזקה וחדה בדקה ה-13, אבל מתיאה דסטרו איזן בדקה ה-37. במחצית השנייה המארחת התקשתה מאוד, אבל כדור קרן בדקה ה-68 פגע בגב של ג'אנלוקה סקמאקה והחזיר את היתרון לרוסונרי. בדקות הסיום גנואה הפעילה מכבש של לחצים על השער של מילאן, אבל החמיצה כמה הזדמנויות וירדה מנוצחת.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס לפני מארטן דה רון שחקן אטאלנטה. רויטרס
לא הצליח לחפות על חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו. פאולו דיבאלה/רויטרס

אטאלנטה - יובנטוס 0:1

האלופה (היוצאת) החזיקה את ההתקפה הטובה בסרייה A ללא איום אחד למסגרת עד לדקה ה-87, אבל אז רוסלן מלינובסקי בעט כדור שפגע באלכס סנדרו והטעה את וויצ'ך שצ'סני בדרכו אל הרשת. יובנטוס, שהגיעה ללא מלך שעריה כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, וראתה את אלברו מוראטה ופאולו דיבאלה מחמיצים, הפסידה לקבוצה מברגמו לראשונה מאז פברואר 2001 ועלולה לאבד את המקום בטופ 4. אם כי, לאור הדיווחים לגבי הסופר ליג, נראה שזה לא כל כך משנה לה. אטאלנטה במקום השלישי עם ניצחון חמישי ברציפות.

שחקני לאציו חוגגים עם צ'ירו אימובילה (שני משמאל). Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
לאציו ניצחה בדרבי של משפחת אינזאגי. צ'ירו אימובילה והחברים חוגגים/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

לאציו - בנבנטו 3:5

ניצחון חמישי ברציפות גם לביאנקוצ'לסטי, והם רק ארבע נקודות מהמקום הרביעי. צ'ירו אימובילה כבש בדקה ה-20, ויתר לחואקין קוראה על פנדל (36) ואת הפנדל השני בעט בעצמו והחמיץ (55), לפני שהשלים צמד עמוק בתוספת הזמן. לאציו נעזרה גם בשני שערים עצמיים של פאביו דפאולי (10) ולורנצו מונטיפו (48), כאשר פיפו אינזאגי הסתפק בשערים מצמקים של מרקו סאו (45), ניקולאס ויולה (63 בפנדל) וקמיל גליק (85) בהפסד מול האח סימונה.

משחקים נוספים

טורינו - רומא 1:3
לטורינו: טוני סנאבריה (57), סימונה זאזה (72), תומאס רינקון (90+2). לרומא: בורחה מאיורל (3 בפנדל), אמאדו דיאוורה הורחק (85)

בולוניה - ספציה 1:4
לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (12 בפנדל), מוסא בארו (18), מתיאס סבאנברג (54 ו-60). לספציה: ארדיאן איסמעילי (34)

משחקי שבת

קרוטונה - אודינזה 2:1
לקרוטונה: סימי (68 בפנדל). לאודינזה: רודריגו דה פול (41 ו-74) שגם הורחק בתוספת הזמן

סמפדוריה - ורונה 1:3
לסמפדוריה: יקוב ינקטו (46), מנולו גביאדיני (72 בפנדל), מורטן תורסבי (82). לוורונה: דרקו לאזוביץ' (13)

ססואולו - פיורנטינה 1:3
לססואולו: דומניקו ברארדי (59, 62), מקסים לופס (75), לפיורנטינה: ג'אקומו בונבנטורה (31)

קליארי - פארמה 3:4
לקליארי: לאונרדו פבולטי (39), רזבן מארין (66), גסטון פריירו (91), אלברטו צ'רי (94), לפארמה: ג'וזפה פצלה (5), יוראי קוצקה (31), דניס מאן (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully