וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש באירופה? "מועדונים בכירים יכריזו הערב על סופר ליג"

על פי דיווחים ברחבי היבשת, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד מובילות את המהלך לנטישת ליגת האלופות והקמת מפעל מתחרה. סך הכול 12 קבוצות פאר שותפות לצעד הזה, פ.ס.ז' ובאיירן כרגע בחוץ

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 4:0 (גמר גביע המלך)/ספורט1

האם אנחנו עדים לעידן חדש בכדורגל האירופי? על פי דיווחים רבים ברחבי היבשת, 12 מועדונים בכירים יודיעו הערב (ראשון) על הקמת "סופר ליג" - ליגה חדשה שתתחרה בליגת האלופות של אופ"א.

שתי הדוחפות העיקריות למלחמה באופ"א ולהקמת הליגה החדשה הן ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, שצפויות להיות המצטרפות הראשונות הערב, כאשר בשלב ראשון לא יהיו מצטרפות מגרמניה או צרפת, מה שאומר שבאיירן מינכן ופריז סן ז'רמן בחוץ.

12 הקבוצות המדוברות הן:

ספרד: ריאל מדריד, ברצלונה, אתלטיקו מדריד
איטליה: אינטר, מילאן, יובנטוס
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, ליברפול, ארסנל, צ'לסי, טוטנהאם

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. GettyImages
ממובילות המהלך. מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

המהלך הזה מגיע כתגובה לכוונת אופ"א להודיע מחר על עדכון הפורמט של ליגת האלופות. כבר שנים מפלרטטים ראשי המועדונים הבכירים עם האפשרות להקים ליגה סגורה, ללא התלות באופ"א וללא צורך להעפיל דרך הליגה המקומית, וכעת נראה כי המהלך הגיע לשלב הביצוע.

על פי "מארקה", במדריד בחנו את ההשלכות של צעד כזה והבינו כי יהיה פיחות של 30-50 מיליון יורו בהכנסות בעונה הבאה, אבל בעתיד הם יוכלו לייצר הכנסות גבוהות הרבה יותר.

הנהלת הפרמיירליג גינתה את הרצון להקים את הליגה הזו וטענה שהיא תפגע באטרקטיביות של כל המשחק. על פי דיווחים באיטליה, רשת DAZN מוכנה לשלם עבור זכויות השידור של הליגה הזו 3.5 מיליארד דולר.

פרשן "סקיי" ומגן העבר של מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל התייחס לליגה ואמר: "זה סקנדל מוחלט. כל המועדונים שהסכימו לזה צריכים להתבייש בעצמם". הוא הוסיף: "הבעלים של המועדונים פה במדינה הם מתחזים. אין להם שום קשר לכדורגל פה במדינה. הם סוחרי בקבוקים. אתם אף פעם לא שומעים מהבעלים של המועדונים האלה, אין להם קול. אנחנו במהלכה של מגיפה עולמית, במשבר כלכלי, מועדונים קורסים כלכלית והבעלים האלה מקיימים שיחות זום על כסף נוסף. זו חמדנות גרידא, בדיחה מוחלטת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully