וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד: יונתן כהן אמור לחזור לסגל, אזלו כל הכרטיסים למשחק

17.4.2021 / 10:40

כוכב הצהובים צפוי להיות בספסל כמעט 3 חודשים מאז הפציעה, ז'ראלדש עשוי לחזור ל-11, גררו הלוהט ימשיך לפתוח. חוזז: "ההפסד שם היה כואב, ננסה לתקן". דין דוד, שלומי אזולאי וגיל כהן ייעדרו באשדוד, שחושבת על הגביע (ראשון, 20:30)

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט 1

מכבי תל אביב

קרוב לשלושה חודשים אחרי שנפצע מול מכבי נתניה, אמור יונתן כהן להתלבש מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) למשחק מול מ.ס. אשדוד ולקבל דקות כמחליף. כזכור, חלוץ מכבי תל אביב ניסה לחזור במהלך תקופת ההיעדרות הממושכת ואפילו התחמם לפני המשחק מול הפועל כפר סבא בו היה אמור לפתוח באחד עשר, אבל תוך כדי החימום באצטדיון המושבה, הוא שוב חש רגישות בשריר וירד לחדר ההלבשה. כתוצאה מזה החליטו במכבי תל אביב לא למהר עם חזרת השחקן החשוב ולמרות ששעריו חסרים למכבי תל אביב, משכו במועדון את החזרה שלו כדי שהוא ירגיש לגמרי מוכן.

הבוקר הודיעה מכבי תל אביב כי כל הכרטיסים למשחק לטובת אוהדי מכבי תל אביב אזלו. כמו כן ביקשה הנהלת הקבוצה מהאוהדים שרכשו בדיקות מהירות לטובת לא מחוסנים, להגיע בזמן שנקבע להם לעמדות שמחוץ לבלומפילד כדי שלא יווצר לחץ מיותר במקום.

בתוך כך המאמן פטריק ואן לוון שהצהיר בסיום הניצחון על מכבי פתח תקוה כי הוא ייתן את הדעת על כך ששחקנים כמו אלכסנדר פשיץ' ואדוארדו גררו הורידו חולצה אחרי שהבקיעו וכתוצאה מכך ספגו כרטיס צהוב מיותר ומסוכן, אכן שוחח על כך עם השחקנים השבוע והזהיר אותם לבל מקרה כזה לא יחזור שוב. ואן לוון הבהיר כבר בסיום המשחק האחרון כי השחקנים יספגו קנס אותו יעבירו לטובת קופת השחקנים בקרית שלום. כזכור במשחקים האחרונים הורחקו למכבי תל אביב שני חלוצים, פשיץ' וניק בלקמן בשל עבירות שביצעו, ובמועדון לא רוצים ששחקנים יספגו גם כרטיסים צהובים על פעולות לא חכמות כמו הורדת החולצה.

לקראת המשחק מחר, עשוי ואן לוון להחזיר לעמדת המגן הימני את אנדרה ז'ראלדש שלא שיחק מול מכבי פתח תקוה מאחר שהרגיש כי הוא צריך מנוחה. שרן ייני הוחלף במשחק האחרון גם כי חש רגישות בשריר, אבל הוא חזר להתאמן ואמור לפתוח שוב כקשר אחורי. אדוארדו גררו גיבור הניצחון האחרון אמור להמשיך לפתוח על הקו הימני.

עדן קארצב וניק בלקמן יחזרו לסגל וייצרו לואן לוון כאב ראש גדול באשר לבחירת עשרים השחקנים שיתלבשו. "גם מי שלא יפתח או שלא ישחק, יודע שהוא צריך להיות מוכן כי ביום רביעי פוגשים שוב את אשדוד בגביע המדינה ויוכל להיות שיהיו שינויים רבים בהמשך השבוע", אמר גורם במועדון הבוקר. דן גלזר ואייל גולסה עדיין לא כשירים ושניהם לא יהיו בסגל.

ואן לוון אמר לקראת המשחק: "תהיה אווירה שונה בשני המשחקים מול אשדוד, כי אחד בליגה והשני בגביע. הגישה לשני המשחקים תהיה זהה כי אנחנו תמיד רוצים לנצח. אשדוד קבוצה טובה, עם הרבה תנועה ומהירות. שחקנים חוזרים ואני צריך לעשות בחירות, חלקם יהיו מאוכזבים וזה טבעי".

מתן חוזז הוסיף: "אנחנו מתייחסים קודם כל למשחק בליגה ורוצים לשמור על המקום הראשון. אחר כך נתכונן לגביע. אשדוד קבוצה מאוד מוכשרת, עם יכולות התקפיות טובות מאוד, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ויודעים שהדברים תלויים קודם כל בנו. ההפסד שם היה כואב, ננסה לתקן את מה שלא הלך שם. זה אושר שהקהל חוזר, אנחנו שמחים להרגיש את האנרגיות שהקהל מביא איתו".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. ., אודי ציטיאט
עשוי לחזור סוף סוף לסגל. יונתן כהן/אודי ציטיאט, .

מ.ס. אשדוד

התלבטויות רבות לרן בן שמעון לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב וזאת בשל מספר סיבות. הראשונה, לקבוצה כמה פצועים וצריך להחליט מי יחליף אותם. השנייה, ביום רביעי שוב תפגוש מ.ס. אשדוד את מכבי תל אביב, הפעם בגביע המדינה, והמאמן לוקח בחשבון גם את זה. הסיבה השלישית היא שאחרי ההפסד הצורב למכבי חיפה בשבוע שעבר, צריך סוג של ריענון ושינוי וגם על זה חושב מאמן אשדוד.

מי שיחסרו בגלל פציעות הם דין דוד, שלומי אזולאי וגיל כהן. לשלושה ייקח עוד זמן עד שיחזרו לשחק וההערכה במועדון שמדובר לפחות בשלושה שבועות, כך שמדובר במכה לא קלה לקבוצה שרוצה לסיים את העונה במקום השלישי.

מי שאמור לחזור מחר לשחק הוא טימותי אוואני שנעדר תקופה ממושכת בשל פציעה. יחד עם זה עשוי מאמן אשדוד להפתיע ולפתוח במערך עם שלושה בלמים. בהתקפה עשוי בן שמעון לוותר על חלוץ טבעי כי באיו פאהד גם לא כשיר במאה אחוז ולפתוח עם חמודי כנעאן וזקאריה מוגיס יחד.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
ישמור שחקנים לגביע? רן בן שמעון/לירון מולדובן

טריוויה

* מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-21 המחזורים האחרונים, מאז ההפסד 3:2 באשדוד, כשבעידן פטריק ואן לוון היא צברה 48 נקודות מתוך 54 אפשריות.

* מ.ס. אשדוד מחכה לניצחון חוץ על מכבי תל אביב מאז נובמבר 2004, כאשר שער עצמי של משה מישאלוב סידר לה 0:1 באצטדיון רמת גן. מאז היו 15 ניצחונות צהובים ועוד שלוש תוצאות תיקו.

* הניצחון היחיד של אשדוד על מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד היה עונה אחת לפני כן, כששי הולצמן קבע 0:1 באוקטובר 2003.

* מכבי תל אביב ספגה שער אחד בכל ששת משחקי הבית האחרונים שלה. רצף ארוך יותר בעונה אחת לא היה לה מאז חציה השני של 2010/11, אז הוציאה כדורים מהרשת בתשעה משחקים רצופים כמארחת.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 8822

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully