וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה הקשה בקריירה של ליאונל מסי תקבל תפנית עם הנפת גביע?

צפו בכתבה על השנה הסוערת שעברה על כוכב ברצלונה ועל עתידו. פיקה התאמן ועשוי לפתוח בגמר מול בילבאו (22:30, ספורט 4)

כתבת וידאו על ליאונל מסי/ספורט 1

התואר הראשון לעונת 2020/21 בכדורגל הספרדי יוענק הערב (שבת, 22:30, ספורט 4) כאשר ברצלונה תפגוש את אתלטיק בילבאו לגמר גביע המלך. מדובר במפגש בין שתי הקבוצות שזכו הכי הרבה פעמים בגביע הספרדי, כשהקטלאנים זכו 30 פעמים בתואר, בעוד הקבוצה מחבל הבאסקים זכתה להניף 23 פעמים. בחצי הגמר הרשימה ברצלונה כשניצחה 0:3 בגומלין חצי הגמר מול סביליה ומחקה הפסד 2:0 מהמשחק הראשון. בילבאו הגיעה למעמד לאחר ניצחון דרמטי 1:2 בחוץ על לבאנטה מליגת המשנה, לאחר הארכה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
ברצלונה תניף תואר ראשון לעונת 2020/21? מסי/רויטרס

לאחר ההדחה מליגת האלופות בשמינית הגמר ושני ההפסדים בקלאסיקו מול היריבה הגדולה ריאל מדריד, רוצה הקבוצה של רונאלד קומאן רוצה להניף תואר בעונה רווית תהפוכות, וגם אכזבות. בארסה רוצה להחזיר לעצמה את התואר בו זכתה בפעם האחרונה ב-2017/18, אז השלימה הקבוצה ארבע זכיות רצופות בגביע. אנסו פאטי שנפצע בנובמבר נכלל לראשונה בסגל של ברצלונה לקראת המשחק, אך כלל לא בטוח שישותף.

על פי הדיווחים, קומאן צפוי לחזור למערך של 4-3-3 ומי שישלם את המחיר הוא סרג'יניו דסט, ממנו התאכזב המאמן בקלאסיקו. על עמדת המגן הימני מתחרים אוסקר מינגסה וסרג'י רוברטו, כשקלמון לנגלה וג'רארד פיקה יהיו הבלמים. האחרון התאמן עם חבריו בשישי והוסיף אימון נוסף הבוקר, כך שיש סיכוי טוב שהוא יוכל לפתוח אחרי כחודש וחצי מחוץ למגרשים. אנטואן גריזמן יצטרף לליאונל מסי ועוסמאן דמבלה בחלק הקדמי.

עוד בוואלה!

פ.ס.ז' מחכה לשניהם? מסי לא בטוח בפרויקט של ברצלונה, לראמוס יש הצעה מפתה

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיק בילבאו ראול גרסיה. Fran Santiago, GettyImages
לאחר שני הפסדים מול ברצלונה, בילבאו מחפשת לנצח את הקטלאנים ברגע האמת. ראול גרסיה/GettyImages, Fran Santiago

מנגד, בילבאו תעלה לגמר גביע שני בתוך שבועיים, זאת לאחר שגמר הגביע של עונת 2019/20 נדחה בשנה ונערך בתחילת אפריל הנוכחי של 2021. הבאסקים נחלו הפסד צורב ליריבתם השנואה סוסיאדד וחולמים לחולל הפתעה ולזכות בגביע המלך לראשונה מאז 1984. המאמן מרסליניו, שיקווה להשיג ניצחון ראשון העונה על היריבה הקטלאנית לאחר שני הפסדים בלה-ליגה במהלך העונה, קיבל בחזרה את יורי ויראי אלברס שסבלו מפציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully