וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מחכה לשניהם? מסי לא בטוח בפרויקט של ברצלונה, לראמוס יש הצעה מפתה

בברצלונה מבינים ש"מסי עדיין בוחן את האופציות", במדריד יודעים שראמוס בדרך החוצה, פוצ'טינו רומז: "אנחנו עובדים קשה כדי לשפר את הקבוצה, בקרוב תדעו הכל"

תקציר ניצחונה של ויאריאל 1:2 על דינמו זאגרב בגומלין רבע גמר הליגה האירופית/ספורט 1

התקשורת הספרדית ממשיכה לעסוק בעתידם של שני הסמלים הגדולים של ברצלונה וריאל מדריד, ליאו מסי וסרחיו ראמוס. בכל הקשור למסי, למרות הדיווחים השונים על כך שכבר החליט להישאר בברצלונה (אמש הוסיף המנהל המקצועי של ברצלונה לשעבר אנדוני סוביסארטה שמן למדורה כשטען ש"מסי כבר יודע היכן ישחק בעונה הבאה"), ב"מונדו דפורטיבו" מתעקשים שהכל עדיין פתוח.

לפי העיתונאי פרנססק אגילאר, "מסי כבר יודע מה ברצלונה מוכנה להציע לו" (לפי דיווחים, הוצע לו חוזה לשנתיים ושכר של 30 מיליון יורו, קיצוץ של כמעט חצי משכרו הנוכחי), אבל עדיין מתלבט. "ליאו עדיין לא בטוח בפרויקט של ברצלונה, וזה ממשיך להיות הגורם המכריע מבחינתו", טוען אגילאר. "שני הצדדים עובדים קשה כדי להגיע להסכמות, אבל מבחינת ליאו, זה מתחיל קודם כל בשאלת המאמן. הוא רוצה לראות את רונלד קומאן ממשיך בקבוצה, או שצ'אבי יגיע במקומו. כל אפשרות אחרת, עלולה לגרום לו לעזוב".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס לפני שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
בשנה הבאה בפריז הבנויה? מסי וראמוס/AP

ובזמן שבברצלונה עדיין מנסים לשכנע את מסי, נראה שבמדריד כבר מתחילים להשלים עם התסריט שסרחיו ראמוס יעזוב. לפי דיווח ב"אל לארגרו", "ריאל מדריד מאמינה שראמוס יעזוב בקיץ בגלל שיש לו הצעה טובה יותר".

מי כבר הציעה לו חוזה טוב יותר? כל הסימנים מצביעים על פריז סן ז'רמן. המיליארדרים מקטאר אמנם עסוקים בשבועות האחרונים בעיקר בניסיונות להשאיר את ניימאר וקיליאן אמבפה ולהחתימם על חוזים חדשים, אבל ביבשת יש מי שמשוכנע שהמזימה שלה להשתלטות על הכדורגל העולמי כוללת גם אפשרות שמסי וראמוס יצטרפו יחדיו בקיץ וייצרו קבוצת על שספק אם נראתה בעבר.

מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו התראיין הלילה ל"אל לארגרו" בספרד וסיפק אמירה מרומזת: "בטוח שבקרוב מאוד נדע מה צופן העתיד של ליאו מסי. ראמוס? אני לא אוהב לדבר על שחקנים לא בקבוצה שלי. יש הרבה שמועות, אבל אני יכול להבטיח שפ.ס.ז' עושה הכל כדי לשפר את הקבוצה".

על עתידם של אמבפה וניימאר אמר פוצ'טינו: "אילחם עם כל האנרגיות שיש לי כדי שקיליאן יישאר בפ.ס.ז'. אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי להשאיר אותו ואת ניימאר, ואני אופטימי לגבי הסבירות ששניהם יישארו. שניהם מחויבים מאוד למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully