וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש ופאו סיימו את עונת היורוליג עם הפסד 93:86 לצסק"א

היוונים הצליחו לכפות משחק צמוד לאחר שהרוסים כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי, אך הפסידו בסופו של דבר במשחק השלמה שלא קבע דבר. צרפת: הפסד ביתי לרפי מנקו ושאלון

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 85:87/ספורט1

במשחק השלמה שנערך הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג הפסידה פנאתינייקוס של עודד קטש 93:86 לצסק"א. המשחק לא שינה דבר לשתי הקבוצות, כשהרוסים הבטיחו כבר את המקום השלישי בתום העונה הסדירה, בעוד פאו מזמן איבדה כל סיכוי להגיע לשמונה הראשונות ולפלייאוף. המארחת מסיימת עונת יורוליג רעה מאוד כשהיא במקום ה-16 ובמאזן של 11 ניצחונות ו-23 הפסדים. סך הכול המאזן של המאמן הישראלי בקבוצה מאז הגיע הוא 5 ניצחונות אל מול 11 הפסדים.

האורחת החלה טוב את המשחק והוליכה בפתיחה, אך הקבוצה של איטודיס השתלטה מהר מאוד על העניינים וברחה לפער דו ספרתי לקראת סיום המחצית הראשונה. שלווין מאק עלה טוב מהספסל של קטש, כמו גם ארון וייט והשניים סייעו ליוונים לצמק את הפער של צסק"א. מנגד, יוהאנס פויטמן ו-וויל קלייברן תרמו 33 נקודות משותפות מהספסל והשאירו את הניצחון בבירת רוסיה.

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. BSR Agency, GettyImages
חמישה הפסדים ב-16 משחקים. עודד קטש/GettyImages, BSR Agency

* צרפת: שאלון ורפי מנקו התרחקו מהפלייאוף בליגה הצרפתית לאחר הפסד ביתי 86:78 למונאקו. הישראלי תרם 7 נקודות ו-6 ריבאונדים, אך לא מנע הפסד. הקבוצה מהנסיכות, שתשחק ביורוליג בעונה הבאה הוליכה לאורך כל המשחק, כשבמחצית הראשונה המשחק בין השתיים נשאר צמוד. האורחת ברחה בזכות רבע השלישי מצוין, במהלכו קלעה 26 נקודות לעומת 16 של המפסידה, ולמרות רבע אחרון טוב של שאלון - מונאקו יצאה בסופו של דבר עם הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully