וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה מנסה לשכנע את הולאנד לא לעבור לריאל מדריד"

דיווח: הקטלאנים מודעים לקושי הכלכלי בהחתמת כוכב דורטמונד, אך יבהירו לו שבמדריד מעדיפים את אמבפה ובבארסה הוא יוכל לרשת את מסי

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

העזיבה של לואיס סוארס הותירה חלל גדול בברצלונה ואחרי הארכת חוזהו של מסי, אם וכאשר, המטרה הבאה של ז'ואן לאפורטה תהיה להחתים עוד כוכב לצידו של הארגנטינאי, שחקן שיחלוק עם מסי את נטל הכיבושים וימשוך את תשומת ליבן של ההגנות. המטרה הגדולה של לאפורטה תהיה החתמתו של ארלינג הולאנד. אלא שהעובדה שלנורבגי יש חוזה עד 2024 תקשה מאוד על בארסה שנמצאת בגירעון כלכלי ומינו ראיולה סוכנו לא מתכוון להקל על הקטלאנים ולפי הדיווחים דורש עמלה של 20 מיליון יורו ועוד 20 מיליון לאביו של השחקן.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
במי הוא יבחר? ארלינג הולאנד/רויטרס

הבעיה היותר גדולה של ברצלונה היא שגם ריאל מדריד היריבה הגדולה חושקת בסקורר הנורבגי. הקטלאנים, כך על פי הדיווח, ינסו לשכנע את הולאנד ואביו שכדאי לו לבחור בברצלונה שבה הוא יוכל לשתף פעולה עם מסי וגם יקבל הזדמנות להוביל את הקבוצה אחרי שמסי יפרוש. בנוסף, בבארסה יטענו שריאל מדריד מעדיפה את אמבפה על פני הולאנד ושזידאן דבק בקארים בנזמה בעמדה של החלוץ המרכזי לעומת בארסה, שם המשבצת הזו תהיה שמורה רק לו.

ומה לגבי הנושא הכלכלי? ב"אל מונדו" מדווחים כי בבארסה מודעים לקושי הגדול ברכישת הנורבגי (שלא יימכר בפחות מ-150 מיליון יורו) ולכן מתלבטים אם לנסות לרכוש אותו הקיץ או לחכות לקיץ הבא, אז הוא יוכל להפעיל את סעיף השחרור שלו בשוויי 75 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

פ.ס.ז' זועמת על ברצלונה: "ליאו מסי שולח לניימאר הודעות מדי יום"

לכתבה המלאה
ניימאר עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. GettyImages
בקרוב האיחוד? ניימאר ומסי/GettyImages

פריז סן ז'רמן עושה מאמצים גדולים מאוד כדי להאריך את חוזהו של ניימאר כוכבה הגדול, שרמז כבר שיישאר בשורותיה. אלא שברצלונה קבוצתו הקודמת נמצאת כל הזמן ברקע וכנראה שעדיין לא ויתרה על האופציה להחזירו לשורותיה. כך לפחות על פי "רדיו קטלוניה" שמדווח שהקבוצה של לאפורטה מוכנה לשלם בין 70 ל-80 מיליון עבור השחקן בקיץ. על פי הדיווח הזה ניימאר הפסיק באופן חד צדדי את המו"מ על הארכת חוזהו בגלל שהוא יודע שאם יעשה זאת הוא לא יוכל לחזור לברצלונה, שמצידה לא סגרה את הדלת בפני הברזילאי ובמועדון מודים שבתנאים הנכונים האופציה הזו קיימת.

בתקשורת במדריד טוענים שהעדיפות הראשונה של לאפורטה כרגע היא חידוש חוזהו של מסי ולאחר מכן להחתים כוכב נוסף - ניימאר או ארלינג הולאנד. מסי מעוניין מאוד בחזרתו של ניימאר, אבל לא רק הוא. השחקנים הוותיקים של בארסה מאוד רוצים לחלוק איתו שוב את אותו חדר הלבשה וגם ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה תומכים באיחוד מחודש.

כזכור, פריז סן ז'רמן שברה את שיא ההעברות כשהפעילה את סעיף השחרור על ניימאר ורכשה אותו תמורת סכום אסטרונומי של 222 מיליון יורו. האם כעת היא תמכור אותו בשליש מהסכום? ייתכן שלא תהיה לה ברירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully