וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד ינסה לשבור את הבצורת, גונדואן: "בשנים קודמות היה חסר לנו משהו"

גומלין רבע גמר האלופות: דורטמונד והחלוץ שלא כבש שישה משחקים רצויפם יקוו להפוך את ההפסד 2:1 למנצ'סטר סיטי מהמשחק הראשון. פפ: "ננסה להכתיב את הקצב ולנצח" (רביעי, 22:00, 5+)

רבע הגמרהסתיים14/04/2021
דורטמונד
  • בלינגהאם (15)
2:1
  • (55, פנדל) מאחרז
  • (75) פודן
מנצ'סטר סיטי
תקציר ניצחונה המפתיע של לידס יונייטד 1:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי/ספורט 1

לאחר ה-1:2 הקשה מהמשחק הראשון, תתארח מחר (רביעי, 22:00, 5+) מנצ'סטר סיטי אצל בורוסיה דורטמונד בגומלין רבע גמר ליגת האלופות בתקווה להעפיל לשלב הבא ולקבוע דייט לוהט עם המנצחת במפגש בין פריז סן ז'רמן ובאיירן מינכן.

אלופת אנגליה שבדרך מגיעה לאחר הפסד מפתיע של 2:1 ללידס יונייטד במסגרת הפרמיירליג, שלושה ימים לפני עם צ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי. דורטמונד המאכזבת גירדה 2:3 על שטוטגרט, אך לטופ 4 בבונדסליגה היא ככל הנראה כבר לא תגיע.

פפ גווארדיולה ככל הנראה יחסר שוב את את סרחיו אגוארו ואמריק לאפורט הפצועים, כשבחלק ההתקפי אמורים לפתוח גבריאל ז'סוס, פיל פודן וריאד מחרז. המארחת תחסר פעם נוספת את ג'יידון סאנצ'ו, כשאנסגר קנאוף שפתח במפתיע במשחק הראשון אמור לרדת לספסל לטובת תורגן הזאר. ארלינג הולאנד ינסה לקטוע רצף של שישה משחקים (בקבוצה ובנבחרת נורבגיה) ללא כיבוש.

"ננסה להוציא לפועל את התכנית שלנו", אמר פפ. "לא משנה מה קרה במשחק הראשון, תמיד לכל קבוצה יש סיכוי בגומלין. ננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו, ולא להתנהג כאילו אנחנו רק שומרים על היתרון מהמשחק הראשון. ננסה להכתיב את הקצב ולנצח".

אילקאי גונדואן הוסיף: "יש לנו קבוצה מצוינת ואנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים. היינו צריכים להיות בחצי הגמר בשנים קודמות אבל היה חסר לנו משהו, ביצענו טעויות אישיות וזה היה קשה להתמודד". על ארלינג הולאנד אמר: "הוא כישרון גדול, שחקן מרגש שכובש המון. המספרים שלו יוצאים מהכלל ומעידים שיש לו עתיד גדול. נראה שיש לו גם את הגישה הנכונה להגיע לטופ".

עוד בוואלה!

ליברפול מחפשת מהפך מול ריאל מדריד, קלופ: "צריך להאמין"

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד מול ז'ואאו קאנסלו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כל דורטמונד מחכה שיחזור לעצמו. הולאנד במשחק הראשון/רויטרס

אצל היריבה אמר אדין טרזיץ': "הולאנד שחקן חשוב בצורה בלתי רגילה עבורנו, גם אם הוא לא כבש במשחקים האחרונים. הוא כל הזמן רץ וגורם למהלכים לקרות. כקבוצה, כמובן שאנחנו מקווים שיחזור לכבוש. אנחנו מאמינים ביכולות שלנו, אבל אמונה לבד לא תספיק. כבר הוכחנו שביכולתנו להתמודד מול קבוצות גדולות. זו משימה קשה מאוד, נצטרך לעבוד קשה ולהיות אמיצים".

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully