וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 אלף חולצות יכסו משכורת של שבוע: מי תסכים ל"הימור המטורף" על ארלינג הולאנד?

ב"אתלטיק" טוענים: צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם הן היחידות מבין הגדולות של אירופה שיוכלו לרכוש את החלוץ המבוקש של בורוסיה דורטמונד בקיץ הקרוב, אבל יצטרכו להפוך אותו ל"ספורטאי הפופולרי בעולם" כדי להחזיר את ההשקעה

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:2/ספורט 1

ארלינג הולאנד ממשיך להיות השם החם של הכדורגל העולמי. גם אם גורמים רשמיים הצהירו שאין כוונה למכור את הכוכב הנורבגי בקיץ, בעולם הכדורגל מתעקשים שעדיין יש סיכוי שהוא יעזוב את בורוסיה דורטמונד בסוף העונה.

לפי דיווח ב"אתלטיק בריטניה", מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם "הן כמעט הקבוצות היחידות בעולם שיוכלו להרשות לעצמן את הולאנד בקיץ", אבל גם אם אחת מהן תחליט ללכת על המהלך, זה יהיה כרוך ב"הימור כלכלי מטורף".

בכתבה ציינו את הסכומים המשוערים שהולאנד והפמלייה שלו דורשים, והסבירו למה החתמה שלו עלולה לגרום גם למועדוני העל של אירופה לקרוס מבחינה כלכלית, או לחילופין להיות "המהלך הכי משתלם שאפשר להעלות על הדעת".

העלות הכוללת של הולאנד לחמש שנים נאמדת בכ-400 מיליון ליש"ט. שכרו היומי של הולאנד, אם דרישותיו ייענו, יעמוד על לא פחות מ-142 אלף ליש"ט. מדובר בסכומים שאף שחקן פרמיירליג לא מתקרב אליהם בעת הנוכחית, גם לא בכיר המשתכרים בליגה, קווין דה בראונה.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
יכול לגרום לקבוצות לפשוט רגל, או לצאת הכי מהיר מהמשבר הכלכלי. הולאנד/רויטרס

אבל לפי מומחים בתחום השיווק בספורט שהתראיינו ל"אתלטיק", הקבוצה שתרכוש את הולאנד תוכל להחזיר את ההשקעה בו "אם תתממש את הפוטנציאל שלו כאייקון תרבותי".

"הולאנד נראה כמו השחקן המושלם כדי להפוך לפנים של הכדורגל העולמי בעידן הטיק-טוק", אמר אחד המומחים. "המסרים הקצרים והמשעשעים שהוא מעביר לא פעם בראיונות בסיומי משחק, יכולים לעזור לו להפוך למותג בעל שם עולמי. הוא עדיין רחוק משם, אבל בהחלט ייתכן שהוא יהפוך לספורטאי הכי פופולרי עלי אדמות. הוא יכול להפוך לגיבור של עידן ה-Z".

כך או כך, כדי שההשקעה בהולאנד תשתלם, מי שלא תרכוש אותו תבנה על הכנסות של מיליונים ממרצ'נדייז. לפי הערכות, כדי לשלם את משכורתו השבועית של הולאנד, קבוצה תצטרך למכור 200 אלף חולצות שלו.

"הולאנד בהחלט עשוי להמשיך לעונה נוספת בדורטמונד, אבל בקבוצות הגדולות באירופה כבר בוחנים את המספרים, ומתלבטים", ציינו בכתבה. "מלבד האנגליות, גם ריאל מדריד, ברצלונה, פריז סן ז'רמן ובאיירן מינכן יכולות על הנייר להחתים אותו, אבל כולן תוהות האם ההימור הפיננסי המטורף הזה יכול להפוך למשתלם".

עוד בוואלה!

אלגרי ייעץ ליובנטוס: "תיפטרו מרונאלדו, הוא עוצר את ההתקדמות של המועדון"

לכתבה המלאה

בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה שהמאמן אדי הוטר, שאימן בשלוש השנים האחרונות איינטרכט פרנקפורט, ימונה למאמן החל מהעונה הבאה אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully