וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: פ.ס.ז' תציע את מאורו איקרדי ומואיז קן בתמורה לכריסטיאנו רונאלדו

לפי "אס", כוכב יובנטוס מעוניין באתגר חדש, ריאל מדריד עדיין בעדיפות עליונה. אלגרי, שמועמד לחזור לגברת הזקנה המליץ לפני שעזב למכור את הפורטוגלי "כמה שיותר מהר". באיטליה טוענים: "יובה שבויה בידיים שלו"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא ממהר לעזוב. רונאלדו/רויטרס

סוגיית עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס ממשיכה להעסיק את התקשורת העולמית. הכוכב הפורטוגלי אמנם חתום בטורינו עד קיץ 2022, אולם בארץ המגף גוברים הקולות הקוראים לשקול מכירה שלו.

לפי "אס", "כריסטיאנו רוצה לעזוב והסימנים לכך ברורים. הוא מחפש אתגר חדש לפני הפרק האחרון בקריירה שלו וחזרה לריאל מדריד היא בעדיפות עליונות. אבל לראות אותו שוב בלבן לא יהיה קל". לפי העיתון הספרדי, יובנטוס טרם קיבלה אף הצעה, אולם מי שמתחילה לבסס את מעמדה כאחת הפייבוריטיות היא פריז סן ז'רמן.

"כריסטיאנו הוא חלום ותיק של נאסר אל חלאיפי", נכתב. "הניסיון יהיה לבצע עסקת חליפין שתרצה את כולם - יובנטוס תקבל את מאורו איקרדי ומואיז קן".

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס עם כריסיטיאנו רונאלדו. רויטרס
קשה להאמין שיוכלו לחזור לשתף פעולה. אלגרי ורונאלדו/רויטרס

ב"לה רפובליקה" חושפים הבוקר (שלישי) שמסימיליאנו אלגרי, מאמן הקבוצה לשעבר ומי שמוזכר כמועמד לחזור אם אנדראה פירלו יפוטר, ייעץ לבעלים אנדראה אניילי למכור את רונאלדו כבר ב-2019, כשעזב.

"תיפטרו מרונאלדו כמה שיותר מהר. הוא עוצר את ההתקדמות של המועדון", אמר אלגרי כביכול לאניילי.

באתר "קאלציו מרקאטו" כבר מכתירים את עסקת רונאלדו ככישלון. "יובה האמינה שהיא עושה את עסקת המאה בכדורגל העולמי, אבל שלוש שנים אחרי, היא כמעט שבויה בידיים של הכוכב שלה", ציינו, והדגישו שלמרות שיובה מוכנה למכור את הפורטוגלי בקיץ, זה לא יקרה כל כך מהר: "נכון לעכשיו, אף קבוצה לא הביעה התעניינות אמיתית ברונאלדו, ובנוסף הוא לא ימהר לעזוב משיקולי מס".

"לצערה של יובה, הטיפ של אלגרי נפל על אוזניים ערלות, ועכשיו הם קשורים בנישואים שאין מהם יציאה", הוסיפו ב"לה רפובליקה". "בזמן שמועדונים גדולים אחרים רודפים אחרי שחקנים כמו אמבפה, יובה מחוייבת לשחקן בן 36 שגרם לאניילי להחליף שלושה מאמנים, הוביל לעונות גרועות בליגת האלופות וגרר את יובה ליכולת חלשה ולמצב כלכלי סבוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully