וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס מעודד את דני אבדיה: "יש לילות כאלה, אני אוהב את הגישה שלו"

אחרי שלא קלע וקבע שיא שלילי מול יוטה, הישראלי קיבל גיבוי מהמאמן: "זו עוד חוויה לימודית בשבילו". מצד שני, המחליף שלו "מרוויח את הצ'אנסים שלו". והאם הפלייאוף בהישג יד?

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה להיות אחת הקבוצות הכי לא צפויות ב-NBA. הלילה (בין שני לשלישי) גברו הוויזארדס 121:125 על יוטה בחוץ ורשמו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, שלפתע נותן תקווה שאפשר עדיין להשתחל לפלייאוף. הוויזארדס ניצבים כעת במרחק של שני משחקים בלבד מהמקום העשירי שמוביל לטורניר העלייה לפלייאוף, ועם ניצחונות כמו שהשיגו הלילה, זו לא נראית כמו משימה בלתי אפשרית.

זה היה הניצחון השני העונה של וושינגטון על יוטה, הקבוצה עם המאזן הטוב ב-NBA. הוויזארדס אף קטעו לג'אז רצף של 24 משחקי בית ללא הפסד, במשחק בו בראדלי ביל שוב הצטיין עם 34 נקודות וראסל ווסטברוק שוב סיפק טריפל דאבל עם 25 נקודות, 14 ריבאונדים ו-14 אסיסטים.

מבחינה אישית, לדני אבדיה היה משחק הרבה פחות טוב. הרוקי הישראלי נקלע לבעיית עבירות מוקדמת עם שלושה פאולים בחמש הדקות הראשונות, וסיים את המשחק עם 10 דקות בלבד, כשהוא לא קולע ולא זורק לראשונה בקריירת ה-NBA הקצרה שלו.

בסיום, ניסה מאמן וושינגטון סקוט ברוקס לעודד את אבדיה. "הוא היה מצוין בתקופה האחרונה בנושא העבירות, אבל יש לילות כאלה. לא רק לרוקיז אלא גם לשחקנים וותיקים. ברור שלא התכוונתי שישחק רק 10 דקות. אני כל הזמן אומר שאני אוהב את הגישה שלו. הוא התמודד מול שחקנים מנוסים וביצע עבירות, זו עוד חוויה לימודית בשבילו", אמר.

רויס אוניל, יוטה ג'אז, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא נשמר מעבירות הפעם. אבדיה מול רויס אוניל/רויטרס

ברשת NBC ציינו את בעיית העבירות לא רק של אבדיה, אלא גם של רוי האצ'ימורה. "למרות שוושינגטון סוף סוף משחקת עם סגל בריא, הלילה היא הייתה צריכה להתמודד עם כמה חורים ברוטציה שנותרו על ידי דני אבדיה ורוי האצ'ימורה", ציינו. "שניהם נקלעו לבעיית עבירות בתזמון בעייתי, והכריחו את סקוט ברוקס לעשות התאמות ברוטציה. זה יצר הזדמנות לאיסק בונגה, שקיבל דקות משמעותיות לראשונה אחרי שלושה שבועות וכמו תמיד הראה ניצוצות בהגנה והתקשה בהתקפה".

ברוקס נשמע מרוצה מהתפוקה של בונגה, שעשוי לקבל יותר דקות בתקופה הקרובה, בין היתר על חשבון אבדיה. "הוא בן 21 והוא שיחק הרבה יותר בעונה שעברה. הוא לא מקבל דקות יציבות בתקופה האחרונה, אבל אנחנו ממשיכים לפתח אותו ולשפר אותו. הוא עובד קשה מאוד, ואני שמח שהוא נתן לנו דחיפה. הדקות שלו היו חשובות מאוד", אמר.

כך או כך, בוושינגטון מרוצים מאוד מהניצחון, ובטוחים שעם החזרה של כל הפצועים הם יכולים לסיים את העונה בצורה מרשימה. "נחמד לקבל את כל הפצועים חזרה. כשיש לנו את כולם, אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה", אמר ברוקס. "אני אוהב איך שאנחנו משחקים. כולם מקבלים את התפקיד שלהם, ועכשיו יש לנו סגל מלא - מה שלא קרה הרבה מאוד זמן".

גם בראדלי ביל מרגיש טוב יותר, אחרי שסבל בתקופה האחרונה מכמה פציעות קלות. הלילה הוא אמור היה לשחק עם מגבלת דקות, אבל שותף לבסוף במשך 37 דקות. "הכל מרגיש יותר טוב עכשיו. הגוף הרגיש טוב, וברגע שזה המצב, לא הייתה שום בעיה שאשחק יותר ממה שחשבתי שאשחק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully