וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'וליאן אדלמן הודיע על פרישה בגיל 34: "החלטה קשה אך נכונה"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 15:35

התופס היהודי הוותיק, שידוע בחיבתו לישראל, זכה ב-3 אליפויות במדי ניו אינגלנד ונחשב לאחד מגדולי הרסיברים של המועדון, אבל סבל מפציעות בשנתיים האחרונות ופרש בגיל 34: "פוקסבורו לנצח"

ג'וליאן אדלמן עם טום בריידי שחקני ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
ווינר אמיתי. אדלמן/GettyImages

כוכב הפוטבול היהודי ג'וליאן אדלמן הודיע על פרישה. אדלמן, שרשם הצלחות גדולות במדי ניו אינגלנד פטריוטס והיה ליהודי הראשון ששיחק בסופרבול, שוחרר מקבוצתו, שבמדיה זכה שלוש פעמים באליפות, כולל זכייה אחת בתואר ה-MVP של הסופרבול. אחרי ההודעה הערב (שני) של קבוצתו, התופס לשעבר בן ה-34 אישר בסרטון מרגש מאצטדיון פוקסבורו שבו שיחק כל הקריירה: אני בחוץ.

אדלמן נאבק בפציעה בברכיים בשתי העונות האחרונות. בעונה הקודמת הוא החמיץ את עשרת המשחקים האחרונים. על פי הערכות הוא לא היה אמור לשחק לכל אורך העונה הקרובה. מי שנבחר בסיבוב השביעי בדראפט 2009 נחשב לאחד הרסיברים הגדולים בתולדות המועדון, שבו שיחק כל הקריירה שלו, אבל לקבוצה לא נותרה ברירה אלא לשחררו.

ג'וליאן אדלמן פוטבול סופרבול 2019 ניו אינגלנד פטריוטס. AP
אחד הספורטאים היהודים הגדולים בארה"ב. אדלמן/AP

אדלמן מעולם לא הסתיר את חיבתו ליהדות ולעם ישראל, סיפר כי עם השנים הוא נפגש עם רב בכל ערב שבת, ואף סיפר ששקל לעשות בר מצווה ולעלות לתורה, על אף שהוא בעשור הרביעי לחייו. יש לציין כי מבחינה רשמית, אדלמן אינו יהודי, וזאת מאחר שאביו יהודי אבל אמו לא. עם זאת, הוא דיבר רבות על הקשר המיוחד שלו עם היהדות ועם ישראל לא פעם, ורק לאחרונה פנה למאיירס לאונרד, שחקן מיאמי היט, שהשמיע קללה אנטישמית במהלך משחק מחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully