וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכבש בסלאלום נדיר בברזיל: "ניימאר החדש" סגר במנצ'סטר סיטי

צפו בקייקי, "השחקן הטוב בעולם עד גיל 17", מדהים במדי פלומיננזה, בדרך לחתימה לחמש שנים במועדון הפאר האנגלי: "אני חי את החלום"

תקציר ניצחונה המפתיע של לידס יונייטד 1:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי מסתמנת העונה כקבוצה הקטלנית באירופה, וממשיכה לחלום על זכייה חלומית בארבעת התארים שעליהם היא עדיין נאבקת העונה. אבל לא רק ההווה מבטיח, אלא גם העתיד: לפי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, הסיטיזנס סגרו עם אחד הכישרונות הגדולים בעולם, קאיקי בן ה-17, שחקן פלומיננזה.

קאיקי המכונה "ניימאר השמאלי", כבש אמש את שערו השני בבוגרים אחרי סלאלום יוצא דופן שהסתיים ברשת של נובה איגואסו, וצד שוב את עיניהם של ציידי הכישרונות.

"אני מרוכז לחלוטין במטרות שנותרו לי בפלומיננזה, ומשאיר את ענייני ההעברה שלי לסוכן ולמשפחה שלי. כולי מתמקד בלשחק כדורגל", הבטיח קאיקי הצעיר אמש אחרי שכיכב בניצחון 1:3 של פלומיננזה. אבל לפי פבריציו רומאנו, סיטי הקדימה את מועדוני העל ששמו עין על הכישרון המבטיח, כולל ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד.

צפו בשער הנהדר שכבש הברזילאי אמש

לפי הדיווח, "סיטי עובדת כבר מפברואר" כדי להחתים את קאיקי, וסוגרת איתו את הפרטים האחרונים בחוזה, בסופו אמור ילד הפלא לעבור לאנגליה בקיץ 2022 תמורת 10 מיליון יורו פלוס בונוסים של 7 מיליון יורו. קאיקי אמור לחתום לחמש שנים, בתקווה שישתלב לצד סוללת הכוכבים של פפ גווארדיולה.

קאיקי גדל במחלקת הנוער של פלומיננזה והספיק לכבוש העונה שני שערים בשש הופעות בקבוצה הבוגרת. ב-2019 נמנה על סגל נבחרת ברזיל עד גיל 16, ומאז עשה עוד קפיצת מדרגה שהפכה אותו לכישרון הבכיר בארץ הסמבה. השנה הוא הוכתר על ידי מספר כלי תקשורת מרכזיים בעולם כ"שחקן הטוב בעולם עד גיל 17".

עוד בוואלה

אנגליה: לידס הדהימה את מנצ'סטר סיטי עם 1:2 בחוץ, ליברפול ניצחה בתוספת הזמן

לכתבה המלאה

צפו בו מלהטט בברזיל

"אני חי את החלום. לללבוש את המדים של פלומיננזה בגיל כזה, לשחק בגביע ליברטדורס, לפתוח בהרכב - כל זה נראה לי כמו חלום, ואני עדיין מתקשה לעכל", אמר אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully