וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לסון יש מזל שאבא שלו בנאדם יותר טוב מסולשיאר"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 9:17

מאמן יונייטד האשים את סון ב"הונאה": "אם הילד שלי היה מתחזה ככה, הוא לא היה מקבל אוכל". מאמן טוטנהאם הגיב: "אבא צריך לגנוב כדי שהילד שלו יאכל. מאוד עצוב מה שהוא אמר". צפו בכל שערי המחזור ה-31 בפרמיירליג

כל שערי המחזור ה-31 בפרמיירליג/ספורט 1

העונה הרעה של ז'וזה מוריניו נמשכה הערב (ראשון) עם הפסד כואב 3:1 למנצ'סטר יונייטד האקסית שלו. אולה גונאר סולשיאר הימר על אדינסון קבאני בחוד וקיבל ממנו תמורה נהדרת. אחרי שער שנפסל במחצית הראשונה ויתרון של יונג מין סון בדקה ה-40, פרד השווה אחרי ניסיון של קבאני בדקה ה-57 וקטע בצורת של כמעט שנתיים וחצי בליגה, האורוגוואי השלים את המהפך בנגיחת דג בדקה ה-79. מייסון גרינווד המחליף חתם בתוספת הזמן ונתן את האות לחגיגות גדולות באדום. טוטנהאם מרוחקת שש נקודות מהכרטיס הרביעי לליגת האלופות, בעוד יונייטד הפכה פיגור לניצחון בפעם התשיעית העונה וגם צימקה מעט את הפער ממנצ'סטר סיטי המוליכה.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם עם יונג מין סון ועם פרד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא נשאר חייב לסולשיאר. מוריניו/רויטרס

אלא שלאחר המשחק סולשיאר ומוריניו החלו להתכתש בעיקר על רקע השער שהיה או לא היה צריך להיפסל של קבאני. האורוגוואי כבש אחרי שמקטומיניי שלח מכה לפרצופו של סון, אך השער נפסל וסולשיאר אמר לאחר המשחק: "זו טעות קשה מאוד, זה היה שער חוקי לגמרי". סולשיאר האשים את סון בכך שנפל מהמכה הקטנה שקיבל: "זו הייתה הונאה. לא הונו אותנו, אלא את השופט. אם הילד שלי היה יושב במשך 10 דקות על הדשא וצריך 10 אנשים שיעזור לו לקום, הוא לא היה מקבל אוכל".

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד ביצעה מהפך וניצחה 1:3 את טוטנהאם

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עם יונג מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
לא נראה שיישארו חברים אחרי המשחק הזה. סון וסולשיאר/רויטרס

מוריניו כמו מוריניו לא נשאר חייב והשיב לסולשיאר כשאמר: "אני מאוד מופתע מהתגובות של סולשיאר על סוני (סון). אם אני הייתי מדבר על שחקן מקבוצה אחרת ואומר שהוא לא היה מקבל ארוחת ערב או משהו כזה, מה הייתה התגובה?".

הפורטוגלי הוסיף: "זה מאוד עצוב. זה מאוד עצוב מה שהוא אמר. לסון יש מזל שיש לו אבא טוב יותר מאשר אולה. אני אבא וכאבא אתה צריך תמיד להאכיל את הילדים שלך, זה לא משנה מה הם עושים. אם אתה צריך לגנוב כדי להאכיל את הילד שלך, אתה תגנוב. אני מאוד מאוכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully