וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ביצעה מהפך וניצחה 1:3 את טוטנהאם

השדים האדומים השוו את הרצף השני בטיבו אי פעם, עם 23 משחקי חוץ ללא הפסד. פרד, קבאני וגרינווד מחקו במחצית השנייה שער של סון והרחיקו את מוריניו מליגת האלופות. ווסטהאם השלישית ניצחה 2:3 את לסטר הרביעית, 0:3 לארסנל על שפילד יונייטד

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 בחוץ על טוטנהאם/ספורט 1

המחזור ה-31 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 בחוץ על טוטנהאם. עוד קודם לכן הצליחה ווסטהאם לנצח 2:3 את לסטר. ארסנל הביסה 0:3 את שפילד יונייטד האחרונה, ואילו ניוקאסל ביצעה מהפך וגברה 1:2 על ברנלי.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם פרד. רויטרס
שבר בצורת של כמעט שנתיים וחצי בפרמיירליג. פרד/רויטרס

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:1

חלומות ליגת האלופות של ז'וזה מוריניו נגנזו ככל הנראה על ידי האקסית, שנקמה בתרנגולים על התבוסה הביתית 6:1 בסיבוב הראשון וביססה את מעמדה במקום השני. מנצ'סטר יונייטד עשתה את זה תוך השוואת הרצף השני בטיבו אי פעם בפרמיירליג, עם משחק החוץ ה-23 שלה ללא הפסד, כמו ארסנל בתחילת המילניום, והיעד הבא הוא השיא של ארסנל - 27 משחקים בין אפריל 2003 לספטמבר 2004. אולה גונאר סולשיאר הימר על אדינסון קבאני בחוד וקיבל ממנו תמורה נהדרת. אחרי שער שנפסל במחצית הראשונה ויתרון של יונג מין סון בדקה ה-40, פרד השווה אחרי ניסיון של קבאני בדקה ה-57 וקטע בצורת של כמעט שנתיים וחצי בליגה, האורוגוואי השלים את המהפך בנגיחת דג בדקה ה-79. מייסון גרינווד המחליף חתם בתוספת הזמן ונתן את האות לחגיגות גדולות באדום. טוטנהאם מרוחקת שש נקודות מהכרטיס הרביעי לליגת האלופות ומוריניו סופר לראשונה בקריירה 10 הפסדי ליגה בעונה אחת, בעוד יונייטד הפכה פיגור לניצחון בפעם התשיעית העונה וגם צימקה מעט את הפער ממנצ'סטר סיטי המוליכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדינסון קבאני שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש לרשת טוטנהאם. רויטרס
הפעם ה-VAR לא הפריע לו. אדינסון קבאני כובש/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 34: פוגבה מצא כדור קסום בין רגליו של אורייה את קבאני שכבש, אבל השער של יונייטד נפסל בגלל מכה לפניו של סון לפני כן מצד מקטומיניי.
  • דקה 40: גול! מתפרצת קטלנית של המארחת הסתיימה עם שער יפה, אחרי מסירת עומק של קיין ללוקאס ופרגון של הברזילאי לסון שכבש מקרוב. 0:1 לטוטנהאם.
  • דקה 57: גול! קבאני שוב קיבל מסירה טובה ברחבה, לוריס עצר אותו, אבל על הריבאונד עט פרד שהשווה ל-1:1 עבור מנצ'סטר יונייטד. שער פרמיירליג שני בסך הכול של הקשר הברזילאי, וראשון מאז ספטמבר 2018.
  • דקה 63: פרננדש יצא למתפרצת אדומה ואיים על השער מחוץ לרחבה, לוריס הדף נהדר לקרן ומנע מהפך.
  • דקה 73: קיין השתחרר ברחבה ובעט מזווית אלכסונית לעבר המסגרת, אבל הנדרסון עצר עם הרגל.
  • דקה 79: גול! גרינווד המחליף הרים כדור מדוד מצד ימין אחרי התקפה יפה לעבר קבאני, שבנגיחת זינוק הכניע את לוריס. הפעם השער אושר וזה 1:2 למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 90+6: גול! אחרי לחץ של טוטנהאם, השדים האדומים יצאו למתפרצת ופוגבה מסר לגרינווד שבעט לפינה הקרובה, בין לוריס לקורה. 1:3 למנצ'סטר יונייטד.
ג'סי לינגארד שחקן ווסטהאם. רויטרס
עוד צמד. ג'סי לינגארד/רויטרס

ווסטהאם - לסטר סיטי 2:3

בפעם השלישית ברציפות הקבוצה של דייויד מויס מובילה 0:3 וסופגת, אבל הפעם - כמו גם במחזור הקודם מול וולבס - זה הספיק לה כדי להשיג ניצחון נוסף ולשפר את מאזנה ל-55 נקודות, אחת פחות מלסטר השלישית ואחת יותר מצ'לסי החמישית. ג'סי לינגארד הבלתי נלאה כבש צמד במחצית הראשונה (29 ו-44) אחרי בישולים של ולדימיר צופאל וג'ארוד בואן, שבעצמו כבש את השלישי בדקה ה-48 אחרי בישול של תומאש סוצ'ק. ווסטהאם כבשה גם את הרביעי, אבל הוא נפסל בדקה ה-54. קלצ'י איהנאצ'ו הצליח לצמק בדקה ה-70 עם ביצוע יפה והוסיף עוד אחר בדקה ה-91, אבל לא יותר מזה ולסטר, שנראתה כמי שכבר די הבטיחה את מקומה בין ארבע הראשונות, פתאום בסכנה.

תקציר: ווסטהאם - לסטר 2:3/ספורט 1
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
50 שערי פרמיירליג. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

צפו בתקציר: שפילד יונייטד - ארסנל 3:0

תקציר: שפילד יונייטד - ארסנל 3:0/ספורט 1

שפילד יונייטד - ארסנל 3:0

אחרי ה-1:1 המאכזב מול סלביה פראג ברבע גמר הליגה האירופית ולפני הגומלין בצ'כיה, התותחנים לא התקשו מול נועלת הטבלה שתרד רשמית במחזור הבא. אלכסנדר לקאזט ענד את סרט הקפטן והפך לצרפתי הרביעי שמגיע ל-50 שערי פרמיירליג במדי ארסנל, אחרי תיירי הנרי, רובר פירס ואוליבייה ז'ירו. החלוץ בן ה-29 כבש מבישול בעקב של דני סבאיוס לאחר מהלך קבוצתי יפה בדקה ה-33 והשלים צמד חמש דקות לסיום בעזרת כדור עומק יפה של תומאס פארטיי, כשבתווך מצא את הרשת גם הברזילאי גבריאל מרטינלי (71). ארסנל במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully